به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی بیمه دانا، متن این پیام به شرح زیر است:
«روابط عمومی بهترین نمایانگر اوظاع سازمانها و منعکسکننده مسایل درونی آن است.» (مقام معظم رهبری)
بیستوهفتم اردیبهشتماه، روز جهانی ارتباطات و روز روابطعمومی، فرصت ارزشمندی است برای بزرگداشت و قدردانی از فعالان این عرصه، که بیتردید آثار عملکرد ایشان همواره در تمامی سطوح سازمانی و برون سازمانی ماندگار است.
برقراری و حفظ ارتباطات دوسویه بین سازمان و مخاطبان، انتشار بهموقع اخبار و شفافسازیِ فعالیتها، حرکت در مسیر اهداف و چشماندازها، معرفی خلاقانه محصولات متناسب با نیاز مشتریان، ارتباط مؤثر با نهادهای ناظر و انعکاس بهموقع مطالبات مخاطبان به مدیران ارشد، طراحی و مدلسازی تبلیغات اثرگذار و طراحی مدلهای رفتاری سازمانی جهت جلب اعتماد بیشتر مشتریان جملگی از ضرورتهایی است که فعالان عرصه روابطعمومی باید به آن توجهی خاص داشته باشند.
روابطعمومی در حقیقت کانون ارتباطات یک سازمان است و چنانچه از هوشمندی، خلاقیت، آگاهی، دانش و ابزار موردنیاز در سطوح تبلیغاتی و رسانهای بهرهمند باشد، میتواند با برخورداری از یک مدیریت کارآمد، زمینهساز پیشرفت و ارتقاء چشمگیر آن سازمان در چارچوب چشمانداز و فعالیتهایش باشد.
بدینوسیله روز روابطعمومی را به همه فعالان این عرصه بهویژه همکاران ارجمند و متخصص روابطعمومی شرکت بیمه دانا تبریک میگویم و امیدوارم همواره در مسیرِ رسالت خود، آگاهانه، متعهدانه و هوشمندانه گام بردارید.