در محور مدیریت و برنامه ریزی
بیمه کوثر، روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور
نبض تجارت- درخشش بیمه کوثر در نهمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور با کسب 2 عنوان صورت پذیرفت.
به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شرکت بیمه کوثر، نهمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی به همت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و در 9 محور شامل: «انتشارات»، «ارتباط با رسانه ها»، «امور تبلیغاتی، نمایشگاهی و سمعی بصری»، «روابط عمومی الکترونیک»، «مطالعات (پژوهش های) اجتماعی»، «ارتباطات درون سازمانی»، «مدیریت و برنامه ریزی»، «رضایت مشتری» و «خلاقیت و نوآوری» برگزار گردید که بیمه کوثر موفق به کسب عنوان برتر در موضوع مدیریت و برنامه ریزی و جایگاه دوم در ارتباطات درون سازمانی شد.
ابوالفضل شهابی وش، مدیر روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر کسب این عناوین را حاصل تلاش عالی و کار گروهی تمامی کارکنان بیمه کوثر دانست و ابراز امیدورای کرد با تلاش و پشتکار مضاعف در تمامی بخش ها این افتخار آفرینی ها برای شرکت ادامه داشته باشد.