2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه مذاب در شرکت فولاد آلیاژی ایران

ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه مذاب در شرکت فولاد آلیاژی ایران

نبض تجارت- مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران از ثبت رکورد ۵۵هزار و ۳۶۳تن تولید ماهیانه مذاب در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی ؛ «محمد کمال زاده» موفقیت در ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه مذاب به میزان ۵۵هزار و ۳۶۳تن در اردیبهشت‌ماه امسال را اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با تاکید بر اینکه مجموعه فولاژ در سال ۱۴۰۲، فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رشد تولید را سرلوحه حرکت خود قرار داده است گفت: خوشبختانه در این راه توانستیم به ثبت رکوردهای متعدد در میزان تولید در دو ماه فروردین و اردیبهشت دست پیدا کنیم.

وی همچنین ثبت رکورد روزانه و ماهیانه تولید مذاب در فروردین‌ماه را یادآور شد و گفت: رکورد های تولید مذاب به وزن ۲هزار و ۴۷۰ تن و تعداد ۵۳ ذوب در یک روز از دیگر افتخاراتی است که با همت کارکنان این شرکت محقق شده است. گفتنی است شرکت فولاد آلیاژی ایران یک شرکت دانش بنیان در حوزه فولاد آلیاژی است که قادر است نیازهای مختلف صنایع را با کیفیت و استاندارد لازم تامین کنند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.