2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
ضرورت ارتقا تعاملات دوسویه مدیریت شهری و دانشگاه
شهردار منطقه ۲۲ مطرح کرد؛

ضرورت ارتقا تعاملات دوسویه مدیریت شهری و دانشگاه

نبض تجارت- در نشست شهردار منطقه ۲۲ با رئیس و اساتید دانشگاه علامه طباطبایی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت علمی این دانشگاه تأکید شد.

به گزارش نبض تجارت ؛ شرفی در جمع اساتید دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: با توجه به جایگاه علمی دانشگاه علامه طباطبایی در حوزه های علوم انسانی و اجتماعی می توان ضمن گسترش همکاری های آموزشی و پژوهشی فی مابین دو مجموعه، از ظرفیت ها و پتانسیل های علمی آن در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری نیز بهره برد.

🔷وی با تاکید بر ضرورت افزایش ارتباط مدیریت شهری با دانشگاه‌، تصریح کرد: استفاده مدیران شهری از تجربیات و دانش نخبگان دانشگاهی می‌تواند تأثیر چشمگیری در توسعه پایدار شهری در حوزه‌های مختلف داشته باشد. در همین راستا تلاش خواهیم کرد تا در مباحث مرتبط با شهر و شهروندان، از طرح ها و ایده های دانشگاهی بیش از گذشته استفاده نماییم چرا که مطمئنیم معضلات و مشکلات شهری را می توان با کمک تخصص علمی و تجربه نخبگان دانشگاهی بهتر و سریعتر حل ‌و فصل کرد.

🔷شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: با توجه به شخصیت علمی شهردار محترم تهران و تاکید ایشان بر ارتباط‌گیری بیشتر و بهتر با نخبگان، اساتید و صاحب نظران دانشگاهی، تلاش خواهد شد؛ تا با بهره‌گیری ازظرفیت‌های محلات، نخبگان و اساتید دانشگاهی در جهت خدمات‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر و بهبود کیفیت زندگی شهروندان قدم های مثبتی برداشته شود چراکه شخصیت های علمی و دانشگاهی با نگاهی علمی‌تر و ملموس‌تر می توانند نیازهای شهروندان را بررسی نمایند.

🔷وی با بیان اینکه دانش نخبگان دانشگاهی می‌تواند تأثیر چشمگیری در توسعه شهری در حوزه‌های مختلف داشته باشد؛ تصریح کرد: از آنجایی که زیرساخت‌های فرهنگی جامعه می بایست با زیرساخت های اجتماعی همراه باشد و فرهنگ با جان شهر یکی شود؛ امیدواریم با همکاری و هم افزایی با بدنه علمی این دانشگاه شاهد اثرگذاری اقدامات فرهنگی و ارتقای اثرگذاری آنها متناسب با نیاز شهروندان در منطقه باشیم.

🔷وی افزود: مدیریت شهری می تواند با همکاری و همراهی مراکز علمی فناوری‌های روز جامعه را در پیشبرد اهداف کلان بکار بسته و با استفاده از توان علمی، تجربیات و دانش نخبگان دانشگاهی تأثیر چشمگیری در جهت افزایش کیفیت شهروندان و خدمات رسانی بیشتر به آنها در حوزه‌های مختلف داشته باشد.
🔷در پایان این جلسه نیز شرفی به همراه مدیران شهری منطقه ۲۲ به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه علامه ادای احترام کرد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.