2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
صانعی: جلب اعتماد سهامداران و رقابت سالم و شفافیت در بازار سرمایه از اولویت‌های اصلی پتروشیمی نوری است
پتروشیمی نوری ناشر برتر بازار سرمایه شد؛

صانعی: جلب اعتماد سهامداران و رقابت سالم و شفافیت در بازار سرمایه از اولویت‌های اصلی پتروشیمی نوری است

نبض تجارت- پتروشیمی نوری در دومین همایش ناشران برتر بازار سرمایه، به عنوان ناشر برتر انتخاب شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دومین همایش معرفی ناشران برتر بازار سرمایه، با حضور اعضای هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بورس، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران عامل و مدیران مالی شرکت‌های فعال در بازار سرمایه، در ساختمان سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

بنابراین گزارش، شرکت پتروشیمی نوری بر اساس مولفه‌هایی چون رعایت واجرای صحیح دستورالعمل حاکمیت شرکتی، شفافیت در اطلاعات، افشاء به موقع اطلاعات و نقش آفرینی در توسعه بازار و تامین منابع مالی، ارائه گزارش حسابرسی مقبول، پرداخت سود سهامداران از طریق سامانه سجام، افزایش درآمد عملیاتی مناسب و نداشتن تخلفات در یک سال اخیر، به عنوان یکی از ده ناشر برتر از میان ۸۲۸ ناشر بازار سرمایه در سال ۱۴۰۱ شناخته شد.

مهندس صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری پس از کسب جایزه در خصوص دریافت این عنوان ارزشمند گفت: همواره تلاش همکاران ما در هیات مدیره وامور مالی شرکت طی سالیان اخیر بر این بوده است تا با شفافیت کامل، گزارشات حسابرسی و افشاء‌ها به موقع و قابل اتکا در اختیار سهامدار قرار گیرد و از سوی دیگر سود سهامدار بدون هیچ نگرانی از طریق سامانه و به موقع به حساب آنان واریز گردد.

مدیرعامل نوری با بیان اینکه اعتمادسازی بلند مدت برای سهامداران خرد و نیز رقابت سالم در بازار سرمایه از اولویت‌های اصلی شرکت است، افزود: شرکت پتروشیمی نوری مصمم است تا با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اجرای پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای متعدد ضمن حفظ تولید ایمن و بالاتر از ظرفیت اسمی و استمرار در سودآوری پایدار، شرایط را برای سرمایه‌گذاری مطمئن و امن سهامداران عزیز محقق نماید.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.