2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
بهره برداری از پل عابر پیاده در بلوار اردستانی تا پایان مهرماه
شهردار منطقه ۲۲ خبر داد:

بهره برداری از پل عابر پیاده در بلوار اردستانی تا پایان مهرماه

نبض تجارت- شهردار منطقه ۲۲ اظهار کرد: با هدف ایمن سازی عبور و مرور عابرشهروندان در بلوار اردستانی در غربی ترین نقطه شهر تهران، کار ساخت پل عابر پیاده در بلوار اردستانی در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار گرفته و به یاری خدا تا پایان مهرماه عملیات بهره برداری از این پل اجرایی خواهد شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، شرفی در گفتگو با خبرنگار صدا وسیما در این خصوص اظهارداشت: بحث ایمن سازی بلوار اردستانی به عنوان یکی از نقاط حادثه این منطقه جهت عبور و مرور عابران پیاده یکی از مباحث مهم حوزه ترافیک منطقه مطرح بود. در همین راستا در بازدیدهای صورت گرفته از پروژه های عمرانی در حال ساخت منطقه، عملیات ساخت پل عابرپیاده با هدف تردد ایمن عابران پیاده در بلوار اردستانی در غربی‌ترین محله شهر تهران در دستور کار قرار گرفت تا برای عبور شرق به غرب عابرین پیاده از این بلوار مشکلی وجود نداشته باشد.

وی افزود: اقدامات کارشناسی برای جایابی و طراحی این پل صورت گرفته و همکاران ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه  ۲۲در تلاش هستند تا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید این پل را جهت استفاده شهروندان بالاخص دانش‌آموزان به بهره برداری برسانند.

شرفی تصریح کرد: احداث این پل عابر پیاده در راستای کاهش حوادث رانندگی با عابران پیاده و اجرای برنامه‌های ایمن‌سازی عبور و مرور عرضی عابران پیاده در نقاط حادثه‌خیز و حسب تقاضای شهروندان انجام خواهد گرفت.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.