2024/05/19
۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
عرضه بیش از 2300 میلیارد تومان املاک و مستغلات

عرضه بیش از 2300 میلیارد تومان املاک و مستغلات

نبض تجارت- سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد تعدادی از املاک تحت اختیار خود را از طریق مزایده سراسری و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) و به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، این سازمان در نظر دارد تعدادی از املاک تحت اختیار خود را از طریق مزایده سراسری شماره 1143 با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) و به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

در این مزایده 466 ردیف املاک و مستغلات شامل اداری،باغ و مسکونی عرضه می شود.

ارزش پایه املاک و مستغلان عرضه شده بیش از 2300 میلیارد تومان است.

زمان انتشار در سایت  ساعت 8 روز چهار شنبه مورخ 1402/07/5 آغاز شده و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت ساعت 24روز دو شنبه مورخ 24/7/ 1402 است و رمزگشایی از پیشنهادات ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 1402/7/25 صورت می گیرد.        

گفتنی است، برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام می شود و کلیه مراحل فرایند مزایده شامل پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه )، ارسال پیشنهاد قیمت و رمزگشایی پیشنهادات در بستر سامانه ی مذکور انجام می پذیرد.

شرکت کارمندان دولت در مزایده منع قانونی دارد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.