2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
مدال طلای جایزه ویژه کلاس صنعتی نمایشگاه بین‌المللی اختراعات آلمان، به هلدینگ خلیج فارس رسید/ چهار مدال و جایزه، ره‌آورد رقابت مخترعان ایرانی با ۵۰۰ طرح از کشورهای جهان
درخشش کم‌نظیر متخصصان هلدینگ خلیج فارس در عرصه جهانی

مدال طلای جایزه ویژه کلاس صنعتی نمایشگاه بین‌المللی اختراعات آلمان، به هلدینگ خلیج فارس رسید/ چهار مدال و جایزه، ره‌آورد رقابت مخترعان ایرانی با ۵۰۰ طرح از کشورهای جهان

نبض تجارت- تیم اعزامی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در درخششی کم‌نظیر در عرصه جهانی، توانستند چهار مدال و جایزه نمایشگاه بین‌المللی اختراعات کشور آلمان، از جمله مدال طلای جایزه ویژه کلاس صنعتی را با دو طرح خلاقانه در رقابت با ۵۰۰ طرح ارائه شده از آن خود کنند.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دکتر مصطفی رحیمی و مهندس کوروش رضایی با دو طرح خلاقانه کولر خورشیدی با قابلیت سرمایش و گرمایش و تولید آب از رطوبت هوا و پروژه سامانه مدیریت تأمین، تولید، انبارش و فروش برپایه یادگیری ماشین و هوش‌مصنوعی در نمایشگاه نورمبرگ آلمان iena2023 شرکت کردند.

طرح‌های ارائه شده توسط مخترعان جوان و متخصص هلدینگ خلیج فارس در رقابت با ۵۰۰ طرح، توجه داوران انستیتو فناوری کشور آلمان و کمیسیون مشترک کشورهای عضو فدراسیون جهانی مخترعین را به خود جلب کرد و توانست مدال طلای جایزه ویژه در کلاس صنعتی، جایزه ویژه موسسه تحقیقات و نوآوری ملی کشور تایلند و دو مدال نقره در بخش فناوری‌های نوآورانه اقتصادی و کاربردی را برای کشورمان به ارمغان آورد.

گفتنی است، این مسابقات تحت حمایت علمی فدراسیون مخترعین بین‌الملی جهانی ifia، تحت نظارت سازمان ملل و معاونت علمی و فناوری کشور چین، تایلند و مرکز فناوری و مخترعین کشور آلمان برگزار شد.

 

 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.