2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
برگزاری رقابت‌های نشاط سالمندی گنجینه‌های پویای شهر در منطقه٢٢
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ خبر داد؛

برگزاری رقابت‌های نشاط سالمندی گنجینه‌های پویای شهر در منطقه٢٢

نبض تجارت- چهارمین رویداد رقابت‌های نشاط سالمندی با شعار «با شما حال دلمان خوب است» با حضور مدیر اداره سلامت و رؤسای ادارات مربوطه با استقبال شهروندان سالمند محلات منطقه٢٢ در مجموعه ورزشی لاله برگزار شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حامد خداوردی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه گفت: چهارمین رویداد رقابت‌های نشاط سالمندی از رقابت‌ها در قالب فعالیت‌های گروهی ویژه سالمندان بالای ۶۰ سال با انجام ٥ بازی با هدف با هدف بهبود مهارت‌های تعادل و حرکتی، مهارت‌های روزمره زندگی، بهبود تمیز دیداری و شنیداری، تقویت کارکردهای شناختی مختلف همچون توجه، تمرکز، حل مسئله طراحی و برگزار شد.

وی افزود : این رقابتها در مرحله مقدماتی در بین٤٨ تیم از اعضای کانون سالمندان محلات ١٢ گانه منطقه٢٢ به میزبانی محله گلستان در ناحیه ۱ برگزار شد.

خداوردی یادآور شد: چاپار، توپان، دایره و سنگ، دست به عصا، کوزه به سر از جمله بازی‌هایی بود که در قالب این رویداد اجرا شد. تقویت استحکام بدنی سالمندان، تقویت حافظه و تمرکز آنان، تعادل، مهارت‌های حرکتی درشت، هماهنگی اعضای بدن، دقت در هدف گیری، سرعت عمل، مهارت‌های حرکتی ظریف، هماهنگی چشم و دست، زمان واکنش، کنترل نیرو و سرعت عمل از جمله محورهایی بود که در طراحی بازی‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.