2024/05/19
۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
ارسال ۳۰۰ میلیارد تومان هدایای دانش آموزی به مناطق محروم توسط سازمان اموال تملیکی

ارسال ۳۰۰ میلیارد تومان هدایای دانش آموزی به مناطق محروم توسط سازمان اموال تملیکی

نبض تجارت- صبح امروز طی مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برگزار شد، اولین مرحله هدایای دانش آموزی «طرح نسیم مهربانی» به مدارس مناطق کمتر توسعه یافته ارسال شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از پایگاه خبری صدای پول،در مرحله اول این طرح نیکوکارانه که سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی با مشارکت وزارت آموزش و پرورش اجرا کرده است، ۳۱ کامیون حامل کالاهایی به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان جهت توزیع به استان کمتر توسعه ارسال شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در این مراسم، گفت: آمادگی داریم تا با کمک به آموزش و پرورش و نهادهای حمایتی به محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار کمک کنیم.

سید عبدالمجید اجتهادی اظهار کرد: کار خوبی شروع شده که انگیزه همکاران ما در استان‌ها را مضاعف می‌کند .

وی افزود: وزیر امور اقتصاد و دارایی تاکید کردند از این مسیر و از طریق کمیته امداد،  هلال احمر ، قرارگاه های محرومیت زدایی و آموزش و پرورش کمکی را به موضوع محرومیت زدایی داشته باشیم .

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: تا پیش از دولت سیزدهم بسیاری از مردم و حتی مسئولین این سازمان را نمی‌شناختند.

اجتهادی ادامه داد: وضعیتی که در انبارها وجود داشت با سفر رئیس جمهور و رئیس قضاییه مورد بررسی قرار گرفت و انبارها سر و سامان پیدا کرد و سرعت تعیین تکلیف کالاها افزایش یافت.

وی با بیان این‌که این سازمان دولتی به حساب می‌آید اما وظایف آن فراقوه‌ای است، خاطرنشان کرد: از اواخر سال ۱۴۰۰ تا قبل از شهریور سال گذشته، ۳۰ برابر ۲۹ سال گذشته کالا تعیین تکلیف شده است و اگر این اقدام به موقع صورت می‌گرفت شاید می‌توانست استفاده‌های بهتری از این کالاها صورت گیرد و در طرح های مثل طرح ملی نسیم مهربانی مورد استفاده قرارگیرد.

اجتهادی افزود: با اقدامات جهادی که صورت گرفت انبارها ساماندهی شد و تعیین تکلیف کالاها سرعت گرفت به طوری که این موضوع مورد توجه رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه واقع شد و رئیس قوه قضاییه آن را تحول واقعی و به معنی انقلاب توصیف کرد همچنین وزیر امور اقتصاد و دارایی نیز سازمان را سازمان رکوردها عنوان کرد.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که خیر و برکت آن به همکاران ما می‌رسد امور خیری است که صورت می‌گیرد، اظهار کرد: به مراتب بیش از آموزش و پرورش در خدمت کمیته امداد امام (ره) بوده‌ایم و آمادگی داریم در خدمت آموزش و پرورش نیز بیش از گذشته باشیم.

گفتنی است؛ در این مراسم با حضور وزیر آموزش و پرورش از سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به پاس نقش آفرینی و اقدامات حائز اهمیت در «طرح نسیم مهربانی»، تقدیر شد.همچنین در این مراسم از مدیران کل استانی سازمان نیز تقدیر به عمل آمد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.