2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
پرداخت بیش از چهار هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد:

پرداخت بیش از چهار هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد

نبض تجارت- مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت بیش از 4 هزار میلیارد تومان از مطالبات پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز دولتی و دانشگاهی و سایر مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد و تلاش این سازمان برای به‌روزرسانی پرداخت مطالبات واحدهای طرف قرارداد خبر داد.

 

به‌گزارش نبض تجارت و به نقل روابط‌ عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی با قدردانی و تشکر از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت در بخش دولتی و غیردولتی با سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه تأمین و ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و بازنشستگان این سازمان گفت: پرداخت به‌موقع مطالبات مراکز طرف قرارداد، یکی از اولویت‌های مهم سازمان تأمین‌اجتماعی است و با بهبود شرایط مالی سازمان در دوره اخیر در تلاش هستیم پرداخت مطالبات را به‌روزرسانی کنیم.

وی افزود: در تداوم پرداخت‌هایی که در ایام اخیر در زمینه تسویه مطالبات مراکز طرف قرارداد این سازمان صورت گرفته است، حدود 1625 میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی در سراسر کشور پرداخت شد.
موسوی همچنین گفت: در این مرحله همچنین 2507 میلیارد تومان از مطالبات مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد شامل مطالبات پزشکان، درمانگاه‌ها، پاراکلینیک‌ها و بیمارستان‌های طرف قرارداد پرداخت و تسویه شد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، مجموع مبالغ پرداختی در این مرحله را 4132 میلیارد تومان اعلام کرد و با اشاره به این‌که بالغ بر 52 هزار پزشک و مرکز درمانی؛ تشخصیصی و دارویی در سراسر کشور طرف قرارداد این سازمان هستند و در ارائه خدمت سلامت به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی همکاری می‌کنند، گفت: با تدابیر ویژه‌ای که در سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه مدیریت منابع و اجرای برنامه‌های تحولی در حال پیگیری است و بهبود شرایط مالی سازمان که متأثر از برنامه‌های تحولی است؛ امیدواریم روال پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد روز‌به‌روز بهبود یافته و فاصله بازپرداخت مطالبات این مراکز به حداقل برسد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.