2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
پیام مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به مناسبت ۸ دی روز ملی صنعت پتروشیمی

پیام مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به مناسبت ۸ دی روز ملی صنعت پتروشیمی

نبض تجارت- مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در پیامی روز صنعت پتروشیمی را تبریک گفت.

به گزارش نبض تجارت ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

از پهنه وسیع خلیج همیشه فارس تا غرب دلاور، از دامنه زاگرس سرافراز تا شمال سبز کشور، امروز صنعت پتروشیمی در ایران اسلامی چونان چرخ توسعه در جای جای این خاک عزیز و مقدس به همت تلاش‌گرانی که روز و شب نمی‌شناسند و آراسته به ایمان، همت و دانش هستند، نقش آفرینی می‌کند.
ارزآوری، ایجاد ارزش افزوده و اشتغال‌زایی تنها بخشی از مزایای این صنعت برای کشور است، آنچه اما اهمیت پررنگ دارد نقشی است که این صنعت می‌تواند در ساختن و توسعه تمدن نوین اسلامی در ایران ایفا کند و این شدنی نیست مگر با توسعه این صنعت با تکیه بر پایین دست و تکمیل زنجیره ارزش.
از دیگر سو، توجه به دانش‌بنیان‌ها به عنوان راهبرد اقتصادی و صنعتی نوین کشور مبتنی بر دیدگاه‌ها و تاکیدهای خاص مقام معظم رهبری به دستیابی به علوم نوین و شکستن انحصار دانش توسط جوانان متخصص ایرانی، در این مسیر برای صنعت پتروشیمی حکم کیمیایی گران‌بها دارد؛ با لطف خداوند متعال آثار اعتماد به شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی باز شدن گره‌های بسیاری بود که در مسیر پرشتاب این صنعت توسط دشمنان این مردم و سرزمین با تحریم، ایجاد شده بود و حرکت به سمت قله، امروز سهل‌تر و پرشتاب‌تراست.
اما هشتم دی ماه که در تقویم به عنوان روز صنعت پتروشیمی نامگذاری شده، پاسداشت تلاش‌های خالصانه، گرانسنگ و البته سخت هزاران هزار مرد و زنی است که برای رشد و حرکت این صنعت ارزش آفرین، در برابر محدودیت‌ها توقف‌پذیر نبوده و نیستند و دانش و همتشان، شکننده هر مانعی بوده و خواهد بود.
این روز را به همه همکاران عزیزم در بزرگ‌ترین گروه پتروشیمی کشور و همچنین تمام فعالان این صنعت تبریک عرض می‌کنم و امید این دارم که این تلاش‌ها که در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و با قبول ریسک‌های متعدد کاری انجام شده و می‌شود، منجر به توسعه روزافزون صنعت پتروشیمی شود و نسل‌های متمادی در ایران عزیز اسلامی از مزیت‌های صنعت پتروشیمی بهره‌مند شوند.
با آرزوی سلامتی برای همه کارگران، کارشناسان، مهندسان و مدیران صنعت افتخار آمیز پتروشیمی

علی عسکری
نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.