2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
بازدید دکتر خداییان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شرکت گل گهر

بازدید دکتر خداییان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شرکت گل گهر

نبض تجارت- دکتر خداییان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از گل گهر اظهار داشت: انصافا توفیقات خوبی در گل گهر حاصل و اقدامات خوبی در راستای جلوگیری از خام فروشی و تکمیل زنجیره فولاد صورت گرفته که باعث ارزش افزایی شده است.

به گزارش نبض تجارت ؛ دکتر خداییان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از گل گهر اظهار داشت: انصافا توفیقات خوبی در گل گهر حاصل و اقدامات خوبی در راستای جلوگیری از خام فروشی و تکمیل زنجیره فولاد صورت گرفته که باعث ارزش افزایی شده است.

وی افزود: همچنین گل گهر در کمک به مردم منطقه تحت عنوان “مسئولیت اجتماعی” توفیق داشته و بررسی های ما نشان می دهد؛ اقدامات خوبی به جهت احداث بیمارستان، مراکز تفریحی و آسفالت معابر انجام داده اند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم بقیه بنگاه های اقتصادی، معادن و شرکت های تولیدی نیز به همین شکل عمل کنند تا مسئولیت های اجتماعی و اقدامات عام المنفعه در جای خودش به کار گرفته شود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.