2024/05/20
۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
 پيام تبريك مدير عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت خجسته سالروز ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

پيام تبريك مدير عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت خجسته سالروز ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

نبض تجارت- دکتر محمود تبریزی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گرامیداشت مقام مادر و روز زن را تبریک گفت.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکترمحمود تبریزی طی پیامی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، سالروز گرامیداشت مقام مادر و روز زن را به تمامی مادران و زنان ایران زمین تبریک گفت.

 

در متن پیام آمده است:

 

به نام خداوند بخشنده‌ و مهربان

((انا اعطيناك الكوثر))

مادر كلمه ايست كه از واژه واژه آن قداست مي بارد و زن گوهري گرانبهاست كه زير بناي فضيلت هاي انساني و ارزش هاي والاي خليفه خدا بر روي زمين است.

حضرت فاطمه زهرا (س) زمینی شد تا به یمن قدومش، بهشت بهای مادران شود و عشق، بهانه مادر شدن. امروز عشق مادری حرمت نام ام‌ابیها است که حلاوت تقدیر از چنان عشقی را به تقویم کشانده است.

اینجانب بیستم جمادی الثانی سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت روز مادر و زن و سالروز ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) را به شما همکاران گرامی و تمام جامعه ی بانوان بویژه ماداران و همسران معظم شهدا و جانبازان ،تبریک  و تهنیت عرض می کنم عرض می کنم . و ضمن تقدیر از خدمات ارزنده و شایسته‌ بانوان همکار، امیدوارم همچون گذشته با دلی سرشار از مهر و معنویت و اخلاص، در خدمت به جامعه هدف ، منشاء اقدامات مهم و موثر باشند.

همواره سلامت و سعادتمند باشید.

محمود تبریزی

مدیرعامل

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.