2024/05/21
۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
دومین اجلاس روسای بهداشت صنعت پتروشیمی به میزبانی شرکت پتروشیمی پارس برگزار شد

دومین اجلاس روسای بهداشت صنعت پتروشیمی به میزبانی شرکت پتروشیمی پارس برگزار شد

نبض تجارت- اجلاس روسای بهداشت صنعت پتروشیمی از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۳ دی ماه سال جاری با حضور گسترده روسای بهداشت صنعتی بیش از ۵۰ شرکت پتروشیمی و به میزبانی شرکت پتروشیمی پارس در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش نبض تجارت ؛ این اجلاس با هدف هم اندیشی و سیاستگذاری در حوزه بهداشت صنعتی، معرفی پروژه های برتر و نوین انجام شده در شرکتهای پتروشیمی و آخرین دستاوردها در حال برگزاری می باشد.

در نخستین روز اجلاس ماندانا آقابیگی رئیس بهداشت صنعتی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین، به تشریح اهداف اجلاس و اهمیت موضوع و ضرورت تبادل تجارب و دستاوردهای ارزشمند شرکتها پرداختند.

در این اجلاس محمدعلی خادمیان مدیر HSE شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به نقش و جایگاه بهداشت صنعتی در ساختار HSE، برگزاری این اجلاس را جهت هم اندیشی و الگو برداری از اقدامات شرکتها بسیار ارزنده و حائز اهمیت برشمردند.

در ادامه روسای بهداشت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت HSE پتروشیمی پارس گزارشی از عملکرد بهداشت صنعتی شرکتها در ۲ منطقه ماهشهر و عسلویه ارائه نمودند.

اجلاس در روز اول با بحث و بررسی پیرامون راهکارها و ارائه پیشنهادات بهبود از جمله تشکیل کارگروه آموزش بکار خود پایان داد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.