2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
بیمه تعاون رقم زد، سیر صعودی وتعاون

بیمه تعاون رقم زد، سیر صعودی وتعاون

نبض تجارت- میزان درآمدی بیمه تعاون در آذرماه شناسایی کرد افزایش ۲۳ درصدی را نسبت به ماه گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از پایگاه خبری بورس نیوز، شرکت بیمه تعاون با سرمایه ثبت شده ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار یک هزار و ۵۳ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست همچنان بالاتر از دوره‌های مشابه سال‌های گذشته قرار بگیرد.

 

شرکت بیمه تعاون در نهمین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۲۱۷ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این شرکت بیمه در آذرماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد افزایش ۲۳ درصدی را نسبت به ماه گذشته و افت را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بیمه تعاون در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷۷ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

 

 

"وتعاون" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در آذرماه داشت متعلق به رشته بیمه «ثالث - اجباری» بود که از این بخش توانست ۱۱۷ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۵۱ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر رشته بیمه درآمدزای "وتعاون" در این دوره در بخش «درمان» با مبلغ ۲۵ میلیارد تومان اعلام شد که ۱۱ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

 

 

نقطه مقابل حق بیمه صادره در گزارش فعالیت ماهانه، خسارت پرداختی شرکت بیمه‌ای است. شرکت بیمه تعاون در آذرماه سال جاری حدود ۱۳۲ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته، میزان خسارت پرداختی ۳ میلیارد تومان کاهش داشته است. "وتعاون" بیشترین خسارتی که در این دوره پرداخت کرده، مربوط به بخش «درمان» با مبلغی بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان بوده است که سهم ۳۲ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است. در پایان گفتنی است که شرکت بیمه تعاون ایران در پایان آذرماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۹۳۰ میلیاردتومانی برسد.

 

 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.