2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
منطقه ۲۲ به تحقق وعده آسفالت‌ریزی ۴۰ هزارتنی نزدیک می‌شود

منطقه ۲۲ به تحقق وعده آسفالت‌ریزی ۴۰ هزارتنی نزدیک می‌شود

نبض تجارت- شهردار منطقه ۲۲ از اجرای عملیات پخش آسفالت ۴۰ هزار تنی در معابر محلات غرب تهران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این اقدام از سوی دو تیم اجرایی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه و همکاری بسیار نزدیک سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران صورت گرفته است.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ مسعود نصرتی شهردار این منطقه بیان کرد: بیشترین حجم معابر خاکی آسفالت شده در بین مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران در منطقه ۲۲ صورت گرفته است، چرا که در این منطقه به دلیل در حال توسعه بودن معابر جدید تاسیس می شود و خواسته ساکنان شهرک‌های تازه تاسیس فراهم شدن آسفالت است.

وی افزود: با توجه به تاکیدات شهردار تهران مبنی بر رسیدگی به آسفالت معابر و ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان در این زمینه عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت معابر محلی و بزرگراهی این منطقه اجرایی شد. بخشی از این عملیات، به مرمت و نوسازی معابر فرسوده و بخشی دیگر به عملیات بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی و بخش دیگر نیز مربوط به آسفالت ریزی در معابر تازه تأسیس منطقه اختصاص داده می‌شود.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص آسفالت ریزی ۴۰ هزار تنی در معابر محلی و بزرگراهی منطقه تا به امروز ۳۶ هزار و ۷۵۴ تن آن محقق و به اجرا در آمده است؛ که از این مقدار ۲۶ هزار و ۶۰۹ تن آن صرف تراشکاری و روکش معابر و ۲ هزار و ۳۰۶ تن در معابر تازه احداث و ۷ هزار و ۸۳۹ تن صرف لکه گیری در معابر سطح نواحی ششگانه منطقه بکار گرفته رفته است.

نصرتی یکی از معضلات اصلی این منطقه را عدم توسعه شبکه معابر عنوان کرد و گفت: منطقه ۲۲ از جمله مناطق جوان و نوپای شهر تهران است و به دلیل ساخت و سازهای بسیار زیادی که در حال انجام است و وجود شهرک‌های مسکونی جدید التاسیس در محلات ۱۲ گانه روند ساخت معابر بسیار بیشتر از مناطق ۲۲ گانه شهر تهران است و قابلیت توسعه در جای جای منطقه مشاهده می شود و این موضوع یکی از مطالبات اصلی شهروندان به شمار می رود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.