2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
رشد ۱۰۵ درصدی تعیین تکلیف کالا در نه ماهه سال ۱۴۰۲

رشد ۱۰۵ درصدی تعیین تکلیف کالا در نه ماهه سال ۱۴۰۲

نبض تجارت- معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی در همایش دوروزه آموزشی کارشناسان و مشاورین حقوقی این سازمان تصریح کرد: در ادامه اعداد و ارقام و رشدهای منحصربفرد سازمان در نه ماهه سال‌جاری میزان تعیین تکلیف کالا نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۰۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی، حوزه حقوقی را مایه دلگرمی همه اجزای سازمان معرفی کرد و گفت: اولا اینکه همه حوزه های مختلف سازمان با دایره حقوقی ارتباطی مستقیم و مستمر دارند و دیگر اینکه حوزه حقوقی پشتیبان و مددیار دیگر حوزه های سازمان در همه معاونت ها است.

عضو هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه ابراز رضایت روسای قوای مجریه و قضائیه و همچنین وزیر اقتصاد بواسطه به ثمر نشستن تلاش و همت جهادی کارکنان سازمان در همه اجزای استانی و ستاد است.

وی به تعیین تکلیف هفتاد هزار میلیارد تومان کالا در دو سال اخیر اشاره کرد و بیان داشت: نرخ های رشد اقدامات سازمان تحسین برانگیز است که نمونه هائی از آن ساماندهی و خرید انبارها و تعیین تکلیف ۱۰۶۲ خودرو سواری در سال گذشته و راه اندازی سامانه حراج برخط خرده فروشی در شهریور امسال است.

غلامی باغی در ادامه اظهار داشت: در سال‌جاری ۱۰۷ مرحله حراج برخط خرده فروشی انجام شده که در آن بیش از سه هزار قلم کالا ارائه شده و سی هزار نفر نیز از اقصی نقاط کشور در آنها شرکت کرده اند.

وی به گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی هم پرداخت و گفت: مایه مباهات است که سازمان اموال تملیکی جزو ده شرکت سودده کشور قرار گرفته است و تاکید وزیر اقتصاد هم نشان داد که این سازمان بدون تغییر در قوانین خود و کمبود نیرو و منابع انسانی، اداری و ساختاری توانسته است تحول ایجاد کرده و بیافریند که باید اهتمام شود تا موانع و نواقص ادامه مسیر روشن سازمان، مرتفع و هموار شود.

گفتنی است؛ غلامی باغی در ادامه این همایش به تشریح ابعاد مختلف آيین نامه اجرایی مواد ۵۵ و ۵۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرداخت.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.