2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
آغاز فعالیت ون کافه ها در آبشار تهران

آغاز فعالیت ون کافه ها در آبشار تهران

نبض تجارت_معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه22 از آغاز فعالیت ون کافه ها در بوستان آبشار خبرداد و گفت: این فعالیت با هدف ساماندهی ون کافه ها در محور بلوار شهید جدی اردبیلی صورت می گیرد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه22؛ محمد حسن فصیح در این باره اظهار کرد: قبل از اجرای این طرح کافه ون ها به شکل غیر مجاز اقدام به فعالیت در محور جدی اردبیلی داشتند که مشکلاتی ازجمله سد معابر و نبود نظارت بر بهداشت عرضه محصولات و صلاحیت متصدی وجود داشت.  وی افزود: ساماندهی این ون کافه ها موجب می شود تا موقعیت مناسبی برای ون کافه ها در نظر گرفته شود تا هم رفع سد معابر صورت گیرد و هم اینکه ون کافه ها در یک نقطه متمرکز خدمات رسانی داشته باشند.  فصیح ادامه داد: فعالیت ون کافه ها در اطراف پارکینگ شماره دو بوستان آبشار در نظر گرفته شده است و سایر ون کافه ها نیز می توانند از این محیط با نظارت شرکت ساماندهی و مشاغل بهره مند شوند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.