به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی بیمه سرمد، در ابتدای این سمینار که روز پنج شنبه ۲۸ دیماه برگزار شد، محسن بزرگزاده سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش ضمن خیر مقدم به نمایندگان و مدعوین، اهداف سمینار را علاوه بر آموزش، ایجاد انگیزه و توانمندسازی شبکه فروش، اعلام برنامهها و ترسیم افق پیش روی شرکت خصوصاً در حوزه بازاریابی و شبکه فروش بیان کرد.
سید محمدمهدی بهشتینژاد مدیرعامل بیمه سرمد در سخنانی اقدامات یک سال گذشته جهت برون رفت از مشکلات و مسائل مبتلابه شرکت را تشریح نمود و افزود: رشد حق بیمه تولیدی، کاهش نسبت خسارت و افزایش سود شرکت در صورتهای مالی ۹ ماهه از ۳۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ به ۱۰۳۰ میلیارد ریال در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ و همچنین کاهش مدت زمان پرداخت خسارت از جمله نتایج این اقدامات است.