2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
بهسازی و نصب ۱۵۰ چراغ‌ راهنمایی چشمک‌زن در منطقه ۲۲
با تاکید شهردار منطقه۲۲ بر اجرای طرح تحول بیست‌گانه انجام شد؛

بهسازی و نصب ۱۵۰ چراغ‌ راهنمایی چشمک‌زن در منطقه ۲۲

نبض تجارت- به منظور افزایش ایمنی و تسهیل رفت و آمد شهروندان منطقه ۲۲، عملیات تعمیر، نگهداری و نصب ۱۵۰ چراغ‌ چشمک‌زن در معابر محلی، بزرگراهی و تقاطع‌های سطح منطقه طی دو ماه اجرا شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ سیدفرهاد خدابخشی گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل رفت و آمد شهروندان و با توجه به اهمیتی که چراغ های چشمک زن راهنمایی و رانندگی در آشکار سازی و افزایش دید رانندگان وسایل نقلیه در معابر بزرگراهی و شهری بخصوص در شب دارند، نصب و تعویض باتری، صفحه سولار، فانوس، ماژول و تعمیر بورد فلاشر و سایر اقدامات لازم در خصوص این چراغ‌ها در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفت.

وی افزود: ۵۰۰ کیلومتر محور بزرگراهی و شریان‌های اصلی، فرعی و محله ای در منطقه ۲۲ وجود دارد و با توجه به اینکه این منطقه یکی از قطب‌های مهم گردشگری شهر تهران است و تراکم ترافیکی که بواسطه این موضوع بخصوص در ایام تعطیلات و همچنین روزهای پایانی هفته در این مسیرها بوجود می آید؛ لازم است تا با ایمن سازی و نصب تجهیزات ترافیکی، رانندگان وسایل نقلیه را از مخاطرات مسیر آگاهی و از بروز حوادث احتمالی پیشگیری نمود.

خدابخشی یادآور شد: در راستای اجرای طرح تحول بیست‌گانه در مناطق و با بازدید صورت گرفته شناسایی و رفع نواقص ۱۵۰ دستگاه چراغ چشمک زن طی دوماه صورت گرفت و رسیدگی به سایر چراغ‌ها نیز در معابر سطح منطقه در دستور کار قرار دارد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.