2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
 امکان ثبت‌نام در طرح فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد

امکان ثبت‌نام در طرح فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد

نبض تجارت- امکان ثبت‌نام در طرح عرضه خودروهای وارداتی (بهمن 1402) با استفاده از حساب وکالتی برای دارندگان حساب در بانک اقتصادنوین فراهم شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی بانک اقتصادنوین، دارندگان حساب نزد بانک اقتصادنوین برای ثبت‌نام در طرح عرضه خودروهای وارداتی (بهمن 1402) می‌توانند از روز یکشنبه 15 بهمن ماه تا ساعت 13 روز چهارشنبه 18 بهمن ماه 1402 نسبت به معرفی حساب وکالتی خود نزد بانک اقتصادنوین اقدام کنند تا امکان مسدودسازی و برداشت وجه مورد نیاز توسط کارگزار مربوطه فراهم شود.

بر این اساس، مشتریان ارجمند می‌توانند با مراجعه به بخش بورسار اینترنت بانک اقتصادنوین (نسخه جدید) و انتخاب «طرح عرضه خودروهای وارداتی (بهمن 1402)»، یکی از حساب‌های خود را وکالتی کرده و با انتخاب نام بانک اقتصادنوین در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به نشانی saleauto.ir فرایند ثبت‌نام را تکمیل کنند. شایان ذکر است پس از وکالتی نمودن سپرده، انصراف از طرح و رفع مسدودی مبلغ تا پایان طرح و اعلام وزارت صمت امکان پذیر نخواهد بود

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.