2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
 بازدید قائم‌مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه بانک سینا در جشنواره فیلم فجر

بازدید قائم‌مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه بانک سینا در جشنواره فیلم فجر

نبض تجارت- قائم‌مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه بانک سینا در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بازدید کرد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط‌عمومی بانک سینا، سیدمحمد هاشمی با حضور در خانه جشنواره در برج میلاد تهران، از غرفه بانک سینا در محل جشنواره بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های بانک سینا و خدمات ارائه‌شده در این غرفه قرار گرفت.

وی ضمن تشکر از حمایت بانک سینا از جشنواره چهل‌ودوم فیلم فجر، در جریان چگونگی ارائه خدمات تسهیلات خرید کالا از «بازارگاه سیمارت» قرار گرفت.

بانک سینا که حامی چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است، در این جشنواره به معرفی طرح تسهیلاتی «آفتاب» که برای نخستین بار در نظام بانکی با هدف ارائه وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد (کارمزد صفر درصد) ارائه شده است، پرداخت و در بسیاری از سالن‌های اکران فیلم‌های جشنواره، تیزر معرفی این محصول پخش شده و می‌شود.

همچنین اپلیکیشن بانکداری دیجیتال سینا با نام «سیبانک» نیز دیگر خدمت بانک سیناست که در جشنواره فیلم فجر به مخاطبان معرفی شده است.

حمایت از سینمای انقلاب و بزرگ‌ترین جشنواره فرهنگی جشن سالگرد پیروزی انقلاب، از اهداف مهم بانک سینا در حمایت از برگزاری جشنواره فیلم فجر بوده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.