2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
نواختن زنگ انقلاب در قله تولید پتروشیمی ایلام

نواختن زنگ انقلاب در قله تولید پتروشیمی ایلام

نبض تجارت- با حضور مدیران تابعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان و رئیس مجتمع پتروشیمی، زنگ انقلاب در بالاترین نقطه واحد پلی اتیلن(اکسترودر) شرکت پتروشیمی ایلام نواخته شد.

 

به گزارش نبض تجارت ؛ پتروشیمی ایلام در ۱۰ ماه اخیر سال حدود ۵۰۰ هزار تن انواع محصول را تولید و راهی بازارهای جهانی و‌داخلی نموده است.

افزایش ۱۰ تا ۳۸ درصدی تولید محصولات این مجتمع، روابط عمومی شرکت را بر آن داشت ضمن طنین‌انداز شدن سرود‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران در‌ قله تولید و نواختن زنگ انقلاب در‌ این نقطه، به همکاران پرتلاش و‌زحمتکش این شرکت برای دستاوردهای بزرگ در حوزه تولید خداقوت بگوید.

پتروشیمی ایلام یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای کشور در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است که سالانه حدود ۱ میلیون تن محصول تولید می‌نماید.

در این آیین الیاسی مدیر‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تابانی مدیر کل تامین اجتماعی استان، صبور مدیر درمان تامین اجتماعی و مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان حضور داشتند.

نشست مدیران تابعه وزارت کار با مدیران مجتمع از دیگر برنامه‌های جانبی زنگ انقلاب بود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.