2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
دعوت به مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت صنایع‌پتروشیمی‌خلیج‌فارس

دعوت به مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت صنایع‌پتروشیمی‌خلیج‌فارس

نبض تجارت- بدین وسیله از کلیه سهامداران،وکیل یا قائم مقام قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می گردد، در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت که در روز دوشنبه مورخ 1402/12/07 برگراز می گردد،حضور بهم رسانند.

بدین وسیله از کلیه سهامداران،وکیل یا قائم مقام قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می گردد، در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت که در روز دوشنبه مورخ 1402/12/07 برگراز می گردد،حضور بهم رسانند.

 

بسمه تعالی

 

آگهی دعوت به مجمع عمومي فوق العاده‌
شركت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (سهامی عام)
شماره ثبت 89243 - شناسه ملی 10101336301 - اداره كل ثبت شركت‌ها -  تهران
سرمايه489،500 میلیارد ريال

بدین‌وسیله از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌گردد، در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت که روز دوشنبه مورخ 1402/12/07 ساعت 10:00 صبح در محل تهران– میدان ونک– بزرگراه شهید حقانی– بعد از کتابخانه ملی – جنب روگذر شهید همت‌غرب– هتل بزرگ ارم - سالن همایش‌های بین المللی ارم (سپهر)، برگزار می‌گردد، حضور به هم رسانند.

دستور جلسه:

    قرائت گزارش بازرس قانونی در خصوص پیشنهاد افزایش سرمایه هیات مدیره
    اتخاذ تصمیم در خصوص افزایش سرمایه
    اصلاح مفاد اساسنامه مرتبط با میزان سرمایه و تعداد سهام
    سایر مواردی که به موجب قانون تجارت در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده است

 

در اجرای ابلاغیه شماره 128441/122 مورخ 1402/03/10 سازمان بورس و اوراق بهادار، از سهامداران محترمی که تمایل دارند به صورت مجازی در مجمع شرکت کنند دعوت بعمل می‌آید جهت مشاهده و طرح سوالات به لینک https://dima.csdiran.ir مراجعه نمایند.

هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (سهامی عام)

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.