2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
تقدیر از 10 رئیس شعبه موفق و برتر بانک سینا
در چهاردهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب برتر بانک‌های کشور صورت گرفت:

تقدیر از 10 رئیس شعبه موفق و برتر بانک سینا

نبض تجارت- در چهاردهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور که با عنوان «آینده شعب در نظام بانکی کشور» برگزار شد، از 10 رئیس شعبه برتر و موفق بانک سینا تجلیل به عمل آمد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط‌عمومی بانک سینا، در این گردهمایی که با حضور محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی، فرشاد حیدری، رئیس مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران و جمعی از مدیران عامل، رؤسای برگزیده و کارکنان شبکه بانکی در محل باغ‌‌موزه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از 10 رئیس شعب موفق و برتر بانک سینا به ‌شرح زیر تقدیر شد:

1- آرش فخر کندری، رئیس شعبه بلوار وکیل‌آباد مشهد

2- داود منفرد، رئیس شعبه میدان صنعت تهران

3- علیرضا کریمی، رئیس شعبه بزرگمهر اصفهان

4- نعمت منافی، رئیس شعبه ظفر تهران

5- حسین سالور، رئیس شعبه بلوار کشاورز تهران

6- حمید خسروی، رئیس شعبه میرداماد تهران

7- مجتبی ابوالفضلی طوسی، رئیس شعبه کوهسنگی مشهد

8- قادر محمدی، رئیس شعبه میدان جهاد تبریز

9- عبدالرضا طیبی، رئیس شعبه بلوار سجاد مشهد

10- حسین شاه‌بلاقی، رئیس شعبه خیابان جمهوری تهران


بانک مرکزی در این همایش 370 رئیس شعبه موفق برتر بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور را بر اساس معیارهای مشخصی که توسط کمیته علمی احصا شده است، انتخاب و مورد تقدیر قرار داد.

همایش رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور، همه‌ساله به همت مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران و با هدف قدردانی و تکریم رؤسای شعب برتر بانک‌های کشور، انتقال تجربه‌ها، تقویت مهارت‌های علمی و معرفی آخرین فناوری‌ها و دستاوردهای رؤسای موفق شعب بانک‌ها و نیز تحولات عرصه بانکداری در سطح شعب، برگزار می‌شود.

این رویداد فرصت مناسبی فراهم می‌آورد تا آخرین تغییرات و تحولات در حوزه بانکداری در سطح شعب، مطرح و دیدگاه‌های صاحبنظران و مدیران ارشد بانکی کشور به مخاطبان ارائه شود.

گفتنی است در مراسم اهدای جوایز رؤسای موفق بانک سینا، چنگیز مروج، قائم‌مقام مدیرعامل، خلیل‌اله مهرابی، معاون بانکداری، مهدی باستان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار و اکبر کمیزی، معاون سرمایه‌انسانی بانک سینا حضور داشتند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.