2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
پایِ کار تا آخرین لحظه

پایِ کار تا آخرین لحظه

نبض تجارت- پرده برداری از ۶ تفاهم نامه و ۴ قرارداد به همراه ۳ رونمایی ویژه ،ماحصل تلاش های اروندی ها در روز پایانی بود.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ این شرکت ۱۰ تفاهم نامه و قرارداد دیگر نیز در روز پایانیِ همایش و نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم با شرکت های مکانیک سیالات،فوکا پارت آرین،نانو پارس اسپادانا،همگام صنعت ایستا اهواز،شگفت افزار،کاوش صنعت،آتیه پردازان ظهور شریف،آهار پارس کیا،پیشگام کار و پترو آرتان پارت به امضا رساند و از ۳ تجهیز و ماده شیمیایی استراتژیک ساخت داخل نیز رونمایی به عمل آورد.

محمدرضا کریمی مدیرعامل پتروشیمی اروند در حاشیه مراسم رونمایی از تجهیز کمپرسور رینگ مایع و کاتالیست اکسی کلراسیون در حضور نشان زاده معاون برنامه ریزی و توسعه و محمدرضا سلیمان زاده مدیرتولید گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس،به عزم جدی پتروشیمی اروند جهت داخلی سازی صددرصدی این شرکت اشاره نمود و گفت: اعتماد به جوانان کشور وظیفه ای است که باید عملی شود زیرا که آنها سرشار از انرژی و نشاط جوانی هستند و تلفیق انگیزه ی جوان و رهنمودهای افراد با تجربه موجب شکوفایی بیش از پیش اقتصاد کشور می گردد و ما در پتروشیمی اروند با بهره گیری از همین نیروی جوان و تبحر متخصصان خود، بخش عمده ای از نیازمان در حوزه تولید را مرتفع کنیم.

وی افزود: با رونمایی از کمپرسور رینگ مایع، شرکت پتروشیمی اروند، پایداری تولید واحد s-pvc را به ارمغان خواهد آورد و کاتالیست داخلی سازی شده ی (اکسی کلراسیون) با فرمولاسیون کاملا ایرانی نیز افزایش تولید در واحد VCM/EDC را به دنبال خواهد داشت و این دو به زودی در مجتمع پتروشیمی اروند مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

گفتنی است اروندی ها از چهار محصول جدید داخلی سازی شده خود در حضور نشان زاده معاون برنامه ریزی و توسعه هلدینگ خلیج فارس، سلیمان زاده مدیر تولید هلدینگ خلیج فارس و انصاری نیک مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام،صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری و زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس رونمایی کردند که یکی از آن ۴ محصول (کاتالیست PVA80 KH17 ) سبب ایرانی سازی صددرصدی محصول PVC این شرکت خواهد شد.

در پایان همایش و نمایشگاه ایران پتروکم، با اهدای لوحی از سوی نشان زاده معاون برنامه ریزی و توسعه و سالم مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس و رییس کمیته برگزاری همایش و نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم  از شرکت پتروشیمی اروند به عنوان یکی از بهترین شرکت های حاضر در نخستین دوره این رویداد تقدیر به عمل آمد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.