2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
رشد همه شاخصهای مالی تعیین کننده در جدیدترین گزارشات بیمه تعاون

رشد همه شاخصهای مالی تعیین کننده در جدیدترین گزارشات بیمه تعاون

نبض تجارت- رقابت بیمه تعاون با سایر شرکتهای بیمه ای در 9 ماهه 1402 با کسب نتایج درخشان برای این شرکت بیمه ای به پایان رسید و شاهد جابجایی همه شاخص ها اثرگذار در گزارشات مالی نسبت به سنوات قبل بودیم.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی بیمه تعاون و به نقل از پایگاه خبری رصد روز، بدون شک در بین شرکت‌های خصوصی صنعت بیمه بیمه تعاون با اتخاذ مسیری متفاوت در عملیات بیمه‌گری و حمایت از رشته‌های خاص در صنعتی بیمه گران و شرکت‌های بزرگ مفید به فایده باشد.

اتخاذ راهبردی متمایز با آنچه در صنعت بیمه در جریان است نتایج قابل قبولی را در صورت‌های مالی بیمه تعاون پدیدار کرده که با مرور آن می‌توان اذعان کرد که مدیران بیمه تعاون پاداش ریسک خود را دریافت کردند.

جدیدترین گزارشات بیبمه تعاون حکایت از خلق سود انباشته حدود ۳۲۱ میلیاردی دارد که اگرچه نسبت سال گذشته کاهش ۱۹ درصدی را گزارش می کند اما در عین حال سود سهام پرداختنی بیمه تعاون در ۹ ماهه ۱۴۰۲ به بیش از ۳۲۱ میلیارد ریال رسید تا نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۶۲ درصدی آن باشیم.

رشد ۲۸ درصدی دارائیهای بیمه تعاون در کنار بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال مطالبات از بیمه گذاران و نمایندگان نشان می دهد که با ذخایر بیمه تعاون ضریب منطقی در صورتهای مالی دارد و شاید یکی از دلائل کسب نتایج قابل قبول در صورتهای مالی این شرکت بیمه ای را باید در این مسئله جستجو کرد.

درآمد حق بیمه ناخالص بیمه تعاون در شرایطی به بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال در ۹ ماهه ۱۴۰۲ رسید که این رقم ۸۳ درصد از از مدت مشابه سال گذشته پیشی گرفته و روند بهبودی قابل توجهی را خلق کرده است.

بیمه تعاون همچنین با وجود تقسیم سود بین سهامداران توانست از سرمایه گذاری از محل منابع بیمه ای بیش از ۲۵۸ میلیارد ریال درآمد شناسایی کند. درآمدهای بیمه ای بیمه تعاون نیز با ثبت ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ۸۲ درصد رشد نسبت به نه ماهه سال گذشته دارد که می تواند در مسیر مشارکتهای سودآفرین و ایجاد سرمایه در گردش مصرف شود.

بیمه تعاون همچنین با بیش از ۳۳۱ میلیارد ریال سود عملیاتی این مقدار را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۲ درصد افزایش داد تا همه چیز در پایان آذر ماه برای این شرکت و سهامدارانش مطلوب باشد.

کسب ۳۰۷ میلیارد ریال سود خالص و بهبود ۳۹ درصدی آن نسبت به پایان آذر ۱۴۰۱ از دیگر نکات مثبت بیمه تعاون در ماراتن ۹ ماهه ۱۴۰۲ بود

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.