2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
 ۶ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در شمال تهران ساماندهی شدند
با اجرای طرح گشت حامی‌شهر؛

۶ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در شمال تهران ساماندهی شدند

نبض تجارت- مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک در زمینه جمع‌آوری و ساماندهی بیش از ۶ هزار نفر از متکدیان، بی‌خانمان‌ها، معتادان متجاهر و افراد انتقال یافته به اتوبوس شب و گرمخانه در قالب طرح حامی‌شهر اقدام کرد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سلیمه رودکی معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار داشت: از آغاز سال ۱۴۰۲ تا کنون، ۵۵۸ شیفت گشت حامی شهرجهت جمع آوری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در صبح و شب از ساعت ۸ الی ۱۶ و ۲۱ الی ۵ بامداد در سطح منطقه فعال بوده است که طی آن  یک هزار و ۴۴۸ متکدی، ۲ هزار و ۳۲ بی خانمان شناسایی و ساماندهی  و۲ هزار و ۹۴۳ معتاد متجاهر نیز با همکاری نیروی انتظامی شناسایی و به مراکز مربوطه منتقل شدند.

وی افزود: ۳۰۴ نفر نیز در روزهای سرد سال به اتوبوس شب (اتوبوس گرم) و ۱۰۸ نفر نیز به گرمخانه ازگل منتقل شدند که در مجموع  ۶ هزار و ۸۳۵ نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در منطقه یک ساماندهی شدند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.