2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
رای مثبت سهامداران به افزایش سرمایه بیمه تعاون

رای مثبت سهامداران به افزایش سرمایه بیمه تعاون

نبض تجارت- سهامداران بیمه تعاون با حضور در مجمع عمومی فوق العاده، با افزایش سرمایه این شرکت موافقت کردند.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی بیمه تعاون؛ مجمع عمومی فوق العاده این شرکت در مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ با حضور بیش از۷۵ درصد سهامداران، هیات رییسه مجمع، ناظرین، حسابرس و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، نماینده بیمه مرکزی و نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حسابرس قانونی شرکت به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ در ابتدای جلسه، سیدمحمدرضا رسولی رییس هیات مدیره و رییس مجمع ضمن عرض خیرمقدم به سهامداران محترم و تشکر از تلاش های همکاران بیمه تعاون درخواست کرد، مدیرعامل بیمه تعاون از عملکرد این شرکت و اهداف مورد نظر جهت افزایش سرمایه گزارش دهد.
دکتر مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون ضمن تشکر و قدردانی از زحمات هیات مدیره، مدیران، پرسنل و نمایندگان این شرکت، از عملکرد خوب بیمه تعاون طی سال های اخیر و افتتاح ساختمان مرکزی بیمه تعاون در ابتدای سال آتی در تهران خبر داد و اعلام امیدواری کرد که با افزایش سرمایه این شرکت از محل تجدید ارزیابی اندوخته که سرمایه ای از ۵۰۰۰ میلیارد ریال به ۱۲۰۰۰میلیارد ریال صورت می گیرد شاهد حفظ رتبه توانگری مالی و ارتقای سهم بازار خواهد شد که این مهم به تصویب سهامداران نیز رسید.

همچنین درخصوص اصلاح اساسنامه شرکت، براساس اصلاحات ابلاغی بیمه مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار در این مجمع تبادل نظر و به تصویب حداکثری سهامداران رسید.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.