2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
عزم«فیلیمو مدرسه» برای بهبود عدالت آموزشی

عزم«فیلیمو مدرسه» برای بهبود عدالت آموزشی

نبض تجارت- با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، «فیلیمو مدرسه» از ارائه کمپینی ویژه مدارس خبر داد که در آن امکانی برای بهره‌‌‌مندی دانش‌‌‌آموزان مناطق کم‌‌‌برخوردارتر از برنامه‌‌‌های کمک آموزشی این مجموعه در نظر گرفته شده است.

به گزارش نبض تجارت ؛ میثم حیدری، سرپرست اجرایی «فیلیمو مدرسه» در گفت‌‌‌وگو با «مارتک» اعلام کرد که در این کمپین، مدیران مدارس و مراکز آموزشی می‌توانند با تخفیف ویژه، اشتراک این مجموعه کمک آموزشی را تهیه کرده و در اختیار دانش‌‌‌آموزان و معلمان قرار دهند. به گفته او دسترسی به محتواهای آموزشی درسی و مهارتی «فیلیمو مدرسه» به همراه ویدئوهای مهارتی، از مواردی است که از طریق این مجموعه قابل مشاهده خواهد بود. در این کمپین امکان تخفیف ویژه برای مدارس مخصوصا در شهرستان‌‌‌ها فراهم شده و تخفیف ممکن است بر اساس منطقه و دهکی که وزارت کشور تعریف کرده است تا ۹۰‌درصد هم افزایش یابد. حیدری تاکید کرد: پیش از این هیچ‌گاه کمپینی ویژه مدارس راه‌‌‌اندازی نکرده بودیم و این اولین‌‌‌بار است که در این زمینه چنین طرحی را پیاده‌سازی کرده‌‌‌ایم. این کمپین از نیمه شهریور ماه شروع شده و تا پایان مهر ماه نیز ادامه خواهد داشت. تجربه چند سال فعالیت در این بازار به ما ثابت کرده است محتوایی مانند محتوای ویدئویی که «فیلیمو مدرسه» تولید می‌کند، برای دانش‌‌‌آموزان بسیار جذاب‌‌‌تر از کتاب‌‌‌های کمک درسی است.

طبق اظهارات سرپرست اجرایی این مجموعه، به لطف فناوری هوش مصنوعی به کار رفته در برنامه‌‌‌های «فیلیمو مدرسه»، این امکان وجود دارد که بر اساس ویدئوهایی که دانش‌‌‌آموز تماشا کرده‌‌‌ و همچنین پاسخ‌هایی که به سوال‌‌‌ها در پایان هر ویدئو داده شده، علاقه‌‌‌مندی یک دانش‌‌‌آموز مشخص را تحلیل و برای موفقیت بیشتر، راهکار‌‌‌های ویژه‌‌‌ای به او ارائه کرد. حتی این امکان وجود دارد تا با علاقه‌‌‌ای که دانش‌‌‌آموز به یک حوزه خاص نشان می‌دهد، مسیرهای شغلی مشخصی که می‌تواند در آینده برای دانش‌‌‌آموز موفقیت بیشتری به دنبال داشته باشد نیز به او پیشنهاد داده شود. طبق اطلاعات ارائه شده از سوی مدیران «فیلیمو مدرسه»، این پلتفرم اکنون ۱۳۰‌هزار کاربر فعال دارد و در سال گذشته نیز صد مدرسه که عمده آنها در شهر ری، مناطق جنوبی تهران و مناطق مرزی مانند خراسان جنوبی بوده‌‌‌اند از خدمات «فیلیمو مدرسه» استفاده کرده‌‌‌اند. حیدری در پاسخ به این سوال که آیا در این طرح، مدارس کشور افغانستان هم می‌توانند شرکت کنند، گفت: «سال گذشته با توجه به اینکه طالبان تحصیل برای دختران را ممنوع کرد، استفاده از «فیلیمو مدرسه» را در افغانستان کاملا رایگان کردیم و همچنان هم استفاده از این سرویس در افغانستان برای دانش‌‌‌آموزان رایگان است.»

او ادامه داد: «در حال حاضر هم به صورت رسمی ۸‌هزار کاربر افغانی که پیش‌بینی می‌‌‌کنیم اکثر آنها دختر باشند از «فیلیمو مدرسه» به صورت رایگان برای باسواد شدن، استفاده می‌کنند. همچنین از آنجا که از یک لپ‌‌‌تاپ یا کامپیوتر در این کشور چند دانش‌‌‌آموز استفاده می‌کنند، برآورد ما این است که تعداد کاربران این سرویس در افغانستان ۲۰‌هزار نفر باشد.» بر اساس توضیحات او مدیران مدارس و مراکز آموزشی می‌توانند برای استفاده از این کمپین ویژه «فیلیمو مدرسه» اطلاعات و شماره خود را در صفحه ویژه این کمپین ثبت کنند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.