2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
 مدیرعامل بانک صادرات در پتروشیمی اروند

مدیرعامل بانک صادرات در پتروشیمی اروند

نبض تجارت- پیرو تفاهم نامه منعقد شده با هلدینگ خلیج فارس ، مدیرعامل بانک صادرات و هیئت همراه ضمن حضور در مجتمع پتروشیمی اروند با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ مدیرعامل بانک صادرات جهت تسهیل روابط طرفین و مشارکت در پیشبرد اهداف تولیدی شرکت پتروشیمی اروند با مدیرعامل این شرکت به دیدار و گفتگو پرداخت.

محمدرضا کریمی مدیرعامل پتروشیمی اروند ضمن تشریح فعالیت های شرکت گفت: پتروشیمی اروند پیوسته در حال پیشرفت و توسعه است و در همین راستا واحد pvc2 این شرکت در حال راه اندازی است و ما در سال اول با اتکا به منابع خود فرایند ساخت و راه اندازی را آغاز خواهیم کرد ، در سال دوم از محل تسهیلات و حمایت های بانک بهره خواهیم برد.

وی افزود: بانک های کشور همواره پشتیبانی خوب برای صنعت پتروشیمی بوده اند و ما نیز سعی خود را خواهیم کرد که تعاملاتمان را با آنها افزایش دهیم.

محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات نیز ضمن تقدیر از نگاه مثبت مدیرعامل پتروشیمی اروند تشریح کرد: بسیار خرسندیم که در بزرگترین تولید کننده زنجیره پی وی سی کشور قدم نهاده ایم و امیدواریم بتوانیم در گوشه ای از موفقیت های شرکت پتروشیمی اروند سهیم باشیم.

وی ادامه داد: بانک صادرات نماد اعتماد مردم ایران است و با وجود ۳۰ شعبه خارج از کشور و بیش از ۲۰۰۰ شعبه درون کشور آماده ی تسهیل امورات شرکت پتروشیمی اروند است.

گفتنی است مقرر شد به زودی در سایت دریاچه نمک پتروشیمی اروند باجه بانک صادرات افتتاح شود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.