2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
افتتاح طرح توسعه شركت فرآورده‌های لبنی رامك با تسهیلات 333 میلیارد ریالی بانك صنعت و معدن

افتتاح طرح توسعه شركت فرآورده‌های لبنی رامك با تسهیلات 333 میلیارد ریالی بانك صنعت و معدن

نبض تجارت- پروژه خط تولید محصولات پودری پروتئینی دانش بنیان رامک که با تسهیلات 333 میلیارد ریالی بانک صنعت معدن از محل منابع بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 تامین مالی شده است، آغاز شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی بانک صنعت و معدن،خط جدید تولید انواع پودر شیرخشک، پودرآب پنیر، انواع کره پاستوریزه شرکت فرآورده‌های لبنی رامک توسط محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و معاونان وی و با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس، جمعی دیگر از مسئولان استانی و مدیر استانی این بانک روز پنجشنبه هفدهم اسفندماه افتتاح و به بهره برداری رسید.
طرح توسعه خط دوم شرکت یادشده مربوط به تولید انواع پودر های لبنی، پودرشیرخشک، آب پنیر و انواع کره پاستوریزه با ظرفیت سالیانه ۹ هزارتن و اشتغال 60 نفر می باشد.
 مواد اولیه این طرح توسعه، شیر پاستوریزه آب پنیر پاستوریزه و خامه پاستوریزه با کاربرد استفاده در دیگر صنایع لبنی و توسعه صادرات است.
با اجرایی شدن طرح توسعه و بهره‌برداری از دو خط تولیدی جدید این کارخانه در زمینه تولید و بسته‌بندی شیر فراپاستوریزه و محصولات پودری شیر خشک و پودر آب پنیر، نیاز مصرفی بخشی از بازار استان و کشور به این محصولات، تامین می‌شود.
گفتنی است؛ سال1400اولین خط تولید پودر شیرخشک این شرکت افتتاح شده بود که باتوجه به توسعه فعالیت و توان صادراتی خط دوم آن افتتاح شد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.