2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
 اهدای دستگاه اکوکاردیوگرافی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف
گامی دیگر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی در فولاد سنگان:

اهدای دستگاه اکوکاردیوگرافی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف

نبض تجارت- در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و رفع محرومیت در منطقه، شرکت فولاد سنگان یک دستگاه اکوکاردیوگرافی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف اهدا کرد.

 

به گزارش نبض تجارت ؛ مهندس شمسی نیا، معاون شرکت فولاد سنگان در مراسم اهدای این دستگاه گفت: مسئولیت های اجتماعی رکن مهم و اساسی در فولاد سنگان است و ما همواره به دنبال راه‌هایی برای کمک به مردم منطقه و رفع محرومیت از این شهرستان بوده‌ایم و اهدای دستگاه اکوکاردیوگرافی گامی دیگر در راستای تحقق این هدف است و امیدواریم با اهدای این دستگاه توسط شرکت فولاد سنگان، مشکلات این حوزه از بهداشت و درمان شهرستان خواف کاهش یابد و مردم منطقه از این خدمات بهره مند شوند.

شمسی نیا گفت: طبق دستورالعمل مسئولیت های اجتماعی، در حوزه های مختلف عمرانی و زیرساخت، خدمات درمانی و بهداشت، آموزشی،سلامت جسم و روان و …‌ خدمات مختلفی را به انجام رسانده ایم و در کنار نهضت مدرسه سازی فولاد سنگان، تقویت زیرساخت های درمان شهرستان از اولویت های مهم فولاد سنگان است.

وی ادامه داد: این دستگاه از جدیدترین دستگاه های موجود بوده و به تشخیص بیماری‌های قلبی و عروقی، مادرزادی و ساختاری قلبی و … کمک شایانی خواهد کرد و پیش از این مردم شهرستان خواف برای انجام تست اکوکاردیوگرافی علاوه بر صرف هزینه و وقت زیاد، مشکلات زیادی داشتند .

دکتر مهسا پورغلام، پزشک متخصص قلب و عروق کلینیک بیمارستان 22 بهمن خواف در خصوص خرید دستگاه اکوکاردیوگرافی به همت شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان گفت: با توجه به وجود یک دستگاه اکوکاردیوگرافی در بیمارستان 22 بهمن خواف و تسهیل در روند امور درمان و فراهم نمودن محیطی برای افراد مسن که توانایی انتقال به بیمارستان را ندارند، به همت و تلاش شرکت  فولاد سنگان، یک دستگاه اکوکاردیوگرافی خریداری شد که این امر باعث سهولت در انجام خدمات پزشکی توسط کادر پزشکی بیمارستان 22 بهمن خواف خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فولاد سنگان، تجهیز بیمارستان و مراکز درمانی در سطح شهرستان خواف، مشارکت فعال در مبارزه با ویروس کرونا ، اهدای آمبولانس و تجهیزات پزشکی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه از جمله دیگر اقدامات شرکت فولاد سنگان در راستای مسئولیت های اجتماعی در شهرستان خواف است و این شرکت با اهدای دستگاه اکوکاردیوگرافی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف، بار دیگر تعهد خود به مردم منطقه را نشان داد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.