2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
برترین های مسابقات دهه فجر اموال تملیکی تجلیل شدند

برترین های مسابقات دهه فجر اموال تملیکی تجلیل شدند

نبض تجارت- از برترین های مسابقات دهه فجر یادواره شهدای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان و اعضای هیئت مدیره تقدیر شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مراسم تجلیل از برترین های مسابقات دهه فجر یادواره شهدای سازمان با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

در این مراسم سید عبدالمجید اجتهادی با تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مسابقات اظهار کرد: ورزش یکی از حوزه هایی است که بی تردید بر روح و روان همکاران اثر مثبت دارد.

وی افزود: ورزش برای برطرف شدن استرس و بالا بردن روحیه بسیار مهم و ارزشمند است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با تاکید بر توسعه ورزش افزود: باید برگزاری اینگونه مسابقات علاوه بر ستاد به استانها نیز تسریع یابد تا همه کارکنان بتوانند قابلیت خود را در این حوزه به نمایش بگذارند.

اجتهادی  با بیان اینکه مدیران سعی کنند در برنامه های ورزشی سازمان حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه مسابقات و همچنین برنامه پیاده روی که هفتگی موجب نزدیکی و به وجود آمدن صمیمت بین کارکنان و مدیران خواهد شد و افزایش بهره وری را در پی خواهد داشت.

در این مراسم از سوی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از برگزیدگان رشته های فوتبال، فوتبالدستی،والیبال،تنیس روی میز و دارات تقدیر شد.

 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.