2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود
به همت گروه مالی گردشگری؛

سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

نبض تجارت- بنیاد یاس فاطمه النبی (س) سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» را به همت گروه مالی گردشگری برگزار می‌کند.

به گزارش نبض تجارت ؛ به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳، بنیاد یاس فاطمه النبی (س) به همت گروه مالی گردشگری با هدف همدلی برای تامین اقلام و مایحتاج ضروری هموطنان کمتر برخوردار، برای تهیه و توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته مواد غذایی اقدام کرده است.

فائض فرخی، مدیرعامل بنیاد یاس فاطمه النبی (س) با اشاره به این پویش گفت: یکی از اقداماتی که از سال ۱۳۹۹ به همت گروه مالی گردشگری و به وسیله بنیاد یاس فاطمه النبی (س) در کشور انجام می‌شود، تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی برای نیازمندان در مناطق کم برخوردار کشور در قالب پویش همدلانه «سفره مهربانی» است.

فرخی ادامه داد: بنیاد یاس فاطمه النبی (س) بنا به توصیه‌های مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، بعد از دوره کرونا به صورت سالانه و همزمان با ماه مبارک رمضان پویش همدلانه «سفره مهربانی» را ادامه داده است.

او افزود: امسال نیز بنا داریم این کمک‌های مومنانه را از ابتدای ماه مبارک رمضان با توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته مواد غذایی و بن‌های نقدی در مناطق مختلف کشور ادامه دهیم. ارزش هر کدام از بسته‌های مواد غذایی حدود ۱۵ میلیون ریال است و علاوه بر آن به برخی از خانوارها بن نقدی نیز اهدا می‌شود.

فرخی با اشاره به وقوع سیل در شهرستان دشتیاری استان سیستان و بلوچستان گفت: اولویت این پویش در رمضان امسال با استان سیستان و بلوچستان خواهد بود. با توجه به وقوع سیل در شهرستان دشتیاری ما کار پویش سفره مهر را از این شهرستان آغاز می‌کنیم و در ادامه به شهرستان‌های چابهار، ایرانشهر، دلگان، جاسک و… خواهیم رسید. همچنین توجه ویژه‌ای به استان‌های کردستان و ایلام خواهیم داشت.

مدیرعامل بنیاد یاس فاطمه النبی (س) در پایان با بیان این مطلب که حدود ۲۷ منطقه کم‌برخوردار در کشور برای توزیع بسته‌های غذایی شناسایی شده، گفت: تلاش ما این است کار توزیع بسته‌های غذایی را تا پیش از آغاز سال ۱۴۰۳ به پایان برسانیم.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.