2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
معابر منطقه ۱۹ با پخش ۸۵۰ تن آسفالت بهسازی و نوسازی شد

معابر منطقه ۱۹ با پخش ۸۵۰ تن آسفالت بهسازی و نوسازی شد

نبض تجارت- کوچه ها و معابر منطقه ۱۹ با اجرای عملیات آسفالت نیمه مکانیزه در راستای پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان بهسازی و نوسازی شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه با تاکید بر اینکه ساماندهی و ارتقای کیفی معابر می‌تواند موجب تسهیل درتردد شهروندان و روان‌سازی ترافیک شهری شود افزود: بر این اساس در بیش از ۱۰ معبر وکوچه های نواحی یک، دو و سه عملیات نیمه مکانیزه با پخش ۸۵۰ تن آسفالت انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بهسازی آسفالت سایر کوچه های منطقه نیز در دستور کار قرار دارد بیان کرد: این عملیات در خیابان میعاد جنوبی ناحیه یک کوچه های ۵۶ و ۷۲ و شهرک بستان کوچه ۷، خیابان شهید زلفی ناحیه دو کوچه های ۸۵ و شهید زاهد محسنی و خیابان لقمان کوچه های ۸، ۱۰ و ۱۴، خیابان برادران شهید شکری ناحیه سه کوچه های ۹ و ۱۵ و شهرک احمدیه کوچه شهید پلارک با پیشرفت ۱۰۰ درصدی به اتمام رسیده است.

این مسئول با اشاره به اینکه محورها و کوچه های نواحی منطقه بعد از اجرای نهضت آسفالت تغییرات مثبت و مورد رضایت شهروندان را در پی داشته است از استمرار برنامه ریزی شهری برای نونوار شدن معابرشهری و بزرگراهی خبر داد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.