2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزه‌اولی‌های منطقه ۱۹ مهمان سفره افطار خانواده‌های معظم شهدا شدند

روزه‌اولی‌های منطقه ۱۹ مهمان سفره افطار خانواده‌های معظم شهدا شدند

نبض تجارت- تعدادی از روزه‌اولی‌های منطقه ۱۹ در قالب طرح «سفره‌های مادرانه» به همت اداره امور ایثارگران منطقه و شهرداری ناحیه یک مهمان سفره خانواده‌های معزز شهدای منطقه ۱۹ شدند.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی ایوانی مدیر امور ایثارگران منطقه بیان کرد: در راستای استفاده از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان و به منظور درس آموزی از قرآن کریم و بهره مندی از محضر خانواده معزز شهدا ویژه برنامه سفره های مادرانه برای روزه اولی های دختر و پسر در بیت خانواده معظم «شهید احمدرضا آذر مهر» برگزار شد.

وی شکل‌گیری هویت دینی و تقویت مبانی اعتقادی، آشنایی با مسائل و احکام ماه مبارک رمضان و روزه داری، ایجاد انگیزه و علاقه دانش آموزان به انجام فرائض دینی و ترسیم خاطره ای ماندگار و تشویق روزه اولی ها برای توجه به احکام دینی را از اهداف اجرای طرح "سفره‌های مادرانه" برشمرد.

این مسئول بیان کرد: برنامه جزء خوانی قرآن کریم با حضور قاری، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، بیان احکام متناسب با روزه اولی‌ها توسط روحانی، برگزاری مسابقه عکس سلفی، توصیف و شرح احساس اولین تجربه روزه‌داری در قالب یک متن کوتاه و تقدیر از روزه اولی‌ها با اهدای بسته‌های فرهنگی از برنامه‌های تدارک دیده شده در قالب این برنامه بود.

براساس این گزارش برنامه «سفره های مادرانه» با حضور میر محمد مطهری موید سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، علی ایوانی مدیر امور ایثارگران، ابراهیم وجدانی شهردار ناحیه یک و مدیران شهری همراه بود.

ضمن اینکه دومین برنامه «سفره های مادرانه» امشب با حضور خانواده های معزز شهدای منطقه در ساختمان شهرداری ناحیه ۴ برگزار می شود. 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.