2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
آغاز کلاس‌های آموزشی گل و گیاه ویژه فصل بهار در منطقه ۱۹

آغاز کلاس‌های آموزشی گل و گیاه ویژه فصل بهار در منطقه ۱۹

نبض تجارت- کلاس‌های آموزشی گل و گیاه ویژه فصل بهار از ۱۸ فروردین در مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه آغاز شده و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست بیان کرد: کلاس های فصل بهار با هدف افزایش آگاهی شهروندان در زمینه نگهداری از گیاهان و نیز توسعه فضای سبز شهری  از ۱۸ فروردین سال جاری طبق برنامه تعیین شده و با بهره گیری از کارشناسان مرکز گل و گیاه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه دوره ها آموزشی در مراکر شریعتی و بوستان بانوان برگزار می شود خاطر نشان کرد: در این دوره ها ضمن ارائه آموزش های تخصصی، مطالبی برای درک بهتر شهروندان در قالب فیلم های آموزشی تهیه ودر کلاس به نمایش در می آید.

این مسئول با تأکید بر اینکه آموزش های گل و گیاه بصورت رایگان ارائه می شود افزود: گیاهان آپارتمانی، سبزیکاری آموزش طراحی فضای سبز عمودی، گل های فصلی، سبزی کاری، بنفشه آفریقایی، پرورش توت فرنگی، گیاهان دارویی، آفات و بیماری گیاهان و... از عناوین آموزشی این دوره ها هستند.

نایبی یاد آور شد: کلاس‌های آموزشی گل و گیاه در سراهای محلات و مدارس نیز برگزار می شود و شهروندان می توانند با مراجعه و ثبت نام در مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره گل و گیاه واقع در بوستان های شریعتی و بانوان از خدمات آموزشی بهره مند شوند.  

براساس این گزارش شهروندان برای ثبت نام می توانند با شماره های ۵۵۸۵۲۱۲۱ مرکز شریعتی و  ۵۵۴۶۰۸۷۷ بوستان بانوان تماس حاصل فرمایند. 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.