به گزارش نبض تجارت و به نقل روابطعمومی بانک دی؛ در این دیدار علیرضا قیطاسی ضمن بیان تحولات ایجاد شده در بانک طی ۲ سال گذشته، مهمترین انتظار از روابطعمومی را انعکاس دستاوردها و اقدامات به ذینفعان دانست و تصریح کرد: در دو سال گذشته در حوزههای گوناگون شاهد دستاوردهای مطلوبی بودیم که با همت جهادی و تلاش شبانهروزی حاصل شد و مهمترین رسالت روابطعمومی در این زمینه آگاهسازی مشتریان و سهامداران و انعکاس اقدامات در رسانهها است.
وی افزود: اطلاعرسانی به موقع به افکار عمومی، واکنش سریع به رویدادها و رصد تحولات سازمانی از سوی روابطعمومی، میتواند اثر قابل توجهی در کاهش مخاطرات و نیز پیشبرد فعالیتهای بانک داشته باشد.
قیطاسی لزوم پایبندی به اهداف کلان بانک را از مهمترین دغدغههای مدیریت ارشد بانک دانست و گفت: روابط عمومی باید با شناخت کامل از سازمان و شاخصهای عملیاتی بانک، تمرکز برنامههای رسانهای و تبلیغاتی خود را بر روی تحقق اهداف استراتژیک بگذارد.
وی در پایان تاکید کرد: با استفاده از پتانسیلهای ایجاد شده در مرکز آموزش، باید برنامه منسجمی برای ارتقاء توان و دانش تخصصی همکاران روابطعمومی ایجاد شود.
گفتنی است در ابتدای این نشست فرشید عبادی، رئیس اداره روابطعمومی به ارائه گزارش عملکردی از اقدامات انجام شده توسط روابطعمومی در سال گذشته پرداخت.
همچنین همکاران اداره روابطعمومی نیز در پایان این نشست به بیان دغدغهها و دیدگاههای خود برای ارتقای کیفیت عملکرد این اداره پرداختند.