2024/05/17
۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
مراسم تجلیل از زحمتکشان شهرداری منطقه 20 برگزار شد
به مناسبت روز کار و کارگر

مراسم تجلیل از زحمتکشان شهرداری منطقه 20 برگزار شد

نبض تجارت_شهردار منطقه 20 در مراسم تجلیل از کارگران و زحمتکشان فضای سبز و خدمات شهری،گفت: رتبه کار و تلاش و حرفه کارگری در تاریخ دینی و شیوه زندگی بزرگان مذهبی جایگاه مقدسی دارد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ رضا شنگی رعایت حق و حقوق مادی و معنوی قشرکارگر را از اولویت های مدیریت شهری این منطقه برشمرد و اظهار داشت: امروز اگر شهروندان از فضاهای سبز ایجاد شده در سطح شهر لذت می برند به واسطه زحمات تلاشگرانه شما کارگران است همچنان که نظافت، پاکیزگی و نگهداشت المانهای شهری نیز مرهون تلاش شماست.

🔺وی با تأکید بر اینکه کارگران سرمایه های انسانی و پیشانی کار شهرداری هستند،گفت: بی‌تردید کارگران خدوم خدمات شهری و فضای سبز، نقش موثری در اعتلا و بالندگی شهر دارند و همه ما مرهون تلاش و خدمات شبانه روزی آنان هستیم.

🔺حجت الاسلام شاه چراغی امام جمعه شهرری با بیان اینكه دین اسلام بر حفظ حقوق كارگران تاكید كرده گفت: حفظ حقوق كارگران موجب رونق تولید و استقلال اقتصادی كشور می شود.

🔺شاهچراغی با تبریك روز جهانی کار و كارگر افزود: حقوق كارگران و زحمتكشان در عرصه صنعت و خدمات نباید ضایع شود و مسئولین می بایست بیشتر به حق و حقوق این قشر زحمتکش توجه داشته باشند.

🔺مراسم تجلیل از زحمتکشان شهرداری منطقه۲۰ به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور بیش از 350 نفر از کارگران خدوم شهرداری و مسئولین ارشد شهرستان ری در فرهنگسرای ولاء برگزار و از 24 نفر از کارگران نمونه خدمات شهری و فضای سبز تقدیر شد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.