2024/06/05
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۶ خرداد
امکان صدور و ابطال صندوق سرمایه‌گذاری ارزش‌آفرینان دی در اینترنت‌بانک دی

امکان صدور و ابطال صندوق سرمایه‌گذاری ارزش‌آفرینان دی در اینترنت‌بانک دی

نبض تجارت- خدمت جدید «صدور یا ابطال صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان دی» در اینترنت‌بانک دی (دی‌نت) راه‌اندازی شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی بانک دی، از این پس مشتریان این بانک می‌توانند با استفاده از این امکان، به صورت غیرحضوری و در تمام ساعات شبانه‌روز نسبت به صدور و یا ابطال صندوق سرمایه‌گذاری به تعداد واحد دلخواه خود اقدام کنند.

بر این اساس، مشتری می‌تواند مبلغ دلخواه سرمایه‌گذاری را از یکی از سپرده‌های خود پرداخت کرده و رسید دریافت کند.

به منظور استفاده از این خدمت، مشتری باید در سامانه‌ دی‌نت نام کاربری داشته و در سایت صندوق سرمایه‌گذاری ارزش‌آفرینان دی نیز ثبت نام کرده باشد.


نحوه صدور و ابطال صندوق ارزش‌آفرینان دی:

۱. ورود به اینترنت بانک دی و انتخاب گزینه: در صورتی که مشتری سرمایه‌گذاری در صندوق داشته، تعداد واحد صادره و سایر اطلاعات به ایشان نمایش داده می‌شود.

۲. در صورتی که مشتری تا کنون سرمایه‌گذاری انجام نداده باشد، لینک ثبت نام در ویجت برای ایشان نمایش داده می‌شود. با کلیک بر روی ویجت صندوق ارزش‌آفرینان دی، فرم زیر به مشتری نمایش داده می‌شود و مشتری می‌تواند با کلیک روی لینک صندوق که در فرم مذکور نمایش داده شده است، نسبت به ثبت نام در وب سایت صندوق ارزش‌آفرینان دی، اقدام نموده و پس از تکمیل اطلاعات هویتی و بارگذاری تصویر مدارک مذکور، ثبت نام وی انجام خواهد شد.

۳. انجام فرآیند ثبت نام در وب سایت صندوق ارزش‌آفرینان دی

۴. در این مرحله مشتری برای صدور صندوق، پس از کلیک بر روی دکمه مربوطه، قادر به خرید به تعداد دلخواه از حساب‌های خود خواهد بود. با مشاهده ارزش ریالی هر واحد و انتخاب سپرده دلخواه خود برای خرید صندوق، مبلغ مورد نظر را وارد کرده و تعداد واحد صندوق برای مشتری، صادر خواهد شد.

 

۵. فرآیند ابطال صندوق

برای ابطال صندوق، مشتری با کلیک بر روی دکمه ابطال، نسبت به ابطال تعداد واحد مورد نظر خود اقدام می‌نماید. در این مرحله یک کد ۵ رقمی یکبار مصرف برای ایشان ارسال می‌شود که با وارد کردن آن، ابطال صندوق را تأیید نموده و رسید درخواست برای وی نمایش داده خواهد شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.