2024/11/21
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ آذر
نگاه مدیریت شهری قبله تهران، ایجاد رضایتمندی در شهروندان است
مدیر روابط عمومی منطقه۲۰؛

نگاه مدیریت شهری قبله تهران، ایجاد رضایتمندی در شهروندان است

نبض تجارت _ شهرداری منطقه ۲۰ با هدف افزایش آگاهی و مشارکت شهروندان، اقدام به نصب بنرهای اطلاع‌رسانی و *عذرخواهی از شهروندان* به‌خاطر انجام پروژه‌های عمرانی در سطح منطقه کرده است.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ احمد محمدپور مدیر روابط عمومی منطقه، در راستای نصب بنرهای اطلاع‌رسانی و *عذرخواهی از شهروندان* به‌خاطر انجام پروژه‌های عمرانی در منطقه اظهار داشت: این بنرها در محل‌های اجرای عملیات عمرانی نصب شده‌اند و علاوه بر عذرخواهی از شهروندان به  مشکلات و نواقص ایجاد شده در مدت اجرای پروژه، توضیحات جامعی در ارتباط با پروژه‌های در حال انجام ارائه می‌دهند. 

وی ادامه داد: نصب اطلاعات پروژه های عمرانی در لوکیشن اجرای پروژه، به شهروندان اجازه می‌دهد تا از جزئیات کارها و زمانبندی اقدامات در حال انجام در فضاهای شهری مطلع شوند.  

محمدپور بیان کرد: این اقدام نه‌ تنها به شفافیت در عملکرد شهرداری کمک می‌کند، بلکه به شهروندان این امکان را می‌دهد تا در فرآیند توسعه شهری مشارکت بیشتری داشته باشند. مدیریت شهری قبله تهران بر این باور است که با ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز، می‌توان اعتماد عمومی را تقویت کرده و در جریان بازخورد اقدامات انجام شده در سطح شهر قرار گرفت .

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.