به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی بیمه پاسارگاد، در مراسم اعلام نتایج این جشنواره که معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکتها و موسسات مختلفی از شهرها و استانهای مختلف کشور حضور داشتند، روابط عمومی بیمه پاسارگاد موفق به کسب رتبههای اول تا سوم در بخشهای شبکه اجتماعی، آگهی و رپورتاژ ، پوستر و داستان سرایی شد.
بر این اساس دیپلم افتخار (به عنوان بالاترين رتبه جشنواره) و لوح و تندیس نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی توسط هیات داوران به فرید میر موسوی مدیر روابط عمومی بیمه پاسارگاد اعطا شد.
این آثار برابر مقررات جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از تولیدات سال ۱۴۰۲ و شش ماه نخست ۱۴۰۳ تا کنون انتخاب شده و توسط هیات داوران جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفت.
گفتنی است؛ جشنواره در بخش های ملی و استانی برگزار و همه روابط عمومی ها در بخش های دولتی و خصوصی مجاز به شرکت در آن بودند.