به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی بانک پاسارگاد، بر اساس این رتبهبندی جهانی که توسط نشریه معتبر و تخصصی بنکر (The Banker) منتشر میشود، ارزش برند بانک پاسارگاد، 1028 میلیون دلار برآورد شده که نسبت به سال پیش از آن، رشد 15درصدی را نشان میدهد.
همچنین، در این رتبه بندی، بانک پاسارگاد موفق شد، در میان ۲۵ برند بانکی برتر خاورمیانه، جایگاه پانزدهم را از آن خود کند؛ رتبهای که با وجود محدودیتهای بینالمللی، نقش اثرگذار این بانک را در سطح منطقهای نیز برجسته میسازد.
تداوم حضور و درخشش بانک پاسارگاد در این فهرست جهانی، دستاورد ارزشمندی برای نظام بانکی کشور و نشانهای از ظرفیتهای ملی در عرصه رقابتهای بین المللی است.