2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
درخواست لغو پروانه وکالت حسام نواب صفوی برای یک پرونده

درخواست لغو پروانه وکالت حسام نواب صفوی برای یک پرونده

نبض تجارت :برای «حسام نواب صفوی» که در حال حاضر وکیل شاکیان در پرونده حادثه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات است، درخواست لغو پروانه وکالت داده شده است.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از فارس  ,حسام نواب صفوی از دسیسه ها برای لغو پروانه وکالتش خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود تمامی این مشکلات تا آخرین لحظه با خاطیان اتوبوس مرگ دانشگاه علوم تحقیقات خواهم جنگید.

وی افزود: بنده وکیل شاکیان در پرونده اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات هستم و نمی‌دانم این دسیسه از سوی کجا بوده اما پیگیر این موضوع هستم و این امر شامل ماده ۶۹۸ مبنی بر نشر اکاذیب نمی شود.

صدور قرار منع تعقیب از سوی دادسرای رسانه

حسام نواب صفوی همچنین اعلام کر: شکایت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از اینجانب و خبرگزاری هایی که لینک اخبار مربوطه را نشر داده بودند،به جرم افترا،نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در مرحله بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه منع تعقیب خورد که با اعتراض مجدد سازمان دانشگاه آزاد همراه شد.

این وکیل تاکید کرد: در دادگاه رسیدگی به پرونده اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات همچنان حاضر خواهم شد و برای برخورد با خاطیان این پرونده، تمام اقدامات لازم را خواهم کرد.

نواب صفوی گفت: قصد ما از پیگیری این پرونده رفع تبعیضات آشکار و برخورد با خاطیانی است که منجر به کشته و مصدوم شدن تعداد زیادی از دانشجویان شده اند.

بنا براین گزارش دادگاه کیفری دو استان تهران (کارکنان دولت) برای ۲۲ متهم پرونده رای صادر کرده است و براساس آن تمام متهمان از جمله پیمانکار و رئیس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات به حبس تعزیری محکوم شدند.

۵ دیماه سال گذشته یک دستگاه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات تهران که در حال انتقال دانشجویان بود، دچار واژگونی شد که ۱۰ کشته و ۲۸ مصدوم برجای گذاشت.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.