2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
هشدار بانک ملی ایران درباره وعده های پرداخت تسهیلات بانکی فوری و ارزان

هشدار بانک ملی ایران درباره وعده های پرداخت تسهیلات بانکی فوری و ارزان

نبض تجارت :بانک ملی ایران نسبت به کلاهبرداری از مشتریان در قالب فروش وام و اعطای تسهیلات بانکی فوری و ارزان از طریق واسطه و افراد سودجو هشدار داد.

 

به گزارش نبض تجارت ؛به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برخی افراد سودجو و کلاهبردار با استفاده از فضای ایجاد شده در برخی سایت ها و فضای مجازی برای درج رایگان آگهی و همچنین استفاده از نیاز مالی برخی اقشار جامعه، اقدام به درج آگهی های فروش وام و اعطای تسهیلات بانکی فوری و آسان در ازای دریافت پیش پرداخت و یا کارمزد می کنند که این امر موجب وارد شدن ضرر و زیان هایی به افراد شده است.

بانک ملی ایران تاکید می کند شعب این بانک، کارگزار ارایه انواع خدمات بانکی رایج از جمله اعطای تسهیلات خرد و کلان به متقاضیان هستند و در این میان، وجود هیچ گونه واسطه ای برای دریافت تسهیلات موضوعیت ندارد.

همچنین بانک ملی ایران درباره این روش و سایر روش های مشابه کلاهبرداری به مشتریان خود هشدار می دهد و از آنها می خواهد برای دریافت تسهیلات صرفا از طریق مراجعه به شعب بانک اقدام کنند و مراقب افراد سودجو و فرصت طلب در قالب واسطه به بهانه سهولت امور و یا کاهش زمان دریافت تسهیلات باشند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.