2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
جمع آوری ستاد‌های ترخیص خودرو و ارائه خدمات آن در پلیس +۱۰
رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد؛

جمع آوری ستاد‌های ترخیص خودرو و ارائه خدمات آن در پلیس +۱۰

نبض تجارت : سردار هادیانفر از جمع اوری ستادهای ترخیص خودرو در آینده نزدیک و ارائه ادامه خدمات در پلیس +۱۰ خبر داد.

به گزارش نبض تجارت ؛ سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر زمان شروع کار مراکز تعویض پلاک و ستاد‌های ترخیص اظهار کرد: تقریبا تا ۲۷ اسفند ۴۶۰ مرکز تعویض پلاک در کل کشور به استثنا شهر‌هایی که در آن سیر صعودی بیماری را داشتیم و بر اساس تشخیص ستاد کرونا آن استان محدودیت‌ها و تعطیلی‌های مقطعی اعمال شده بود، خدمات ارائه داده شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی و اطلاع رسانی‌ها، از ۲۷ اسفند مراکز را تعطیل کردیم و این تعطیلی احتمالا ادامه دار هست.

سردار هادیانفر با بیان اینکه قطعا در کلانشهر‌هایی مثل تهران تا پایان فروردین ماه این تعطیلی پایدار خواهد بود، گفت: این موارد بستگی به مجوز ستاد مقابله با کرونا کشور دارد.

سردار هادیانفر درباره ستاد‌های ترخیص نیز گفت: برای ستاد‌های ترخیص شرایطی را به وجود آوردیم و از ابتدا مقدمه اینکه بتوانیم در تحول سیستمی راهور ،خدمات آن را غیر حضوری و مراجعات متمرکز آن را حذف کنیم.

او گفت:در حال حاضر خدمات ستاد‌های ترخیص را در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مرکز پلیس +۱۰ آورده‌ایم.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: از روز‌های پایانی سال ۹۸ این اتفاق صورت گرفت و همه مردم می توانند برای ترخیص خودرو و موتور سیکلت خود به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

او با بیان اینکه تمام مقدمات کار در آنجا انجام می شود،گفت: پلیس به صورت محدود فایل‌های ارسالی را تایید و در صورتی که منع توقیف قضایی و سایر مسائل را نداشته باشد اجازه ترخیص را به سیستم میدهند و پاسخ آن به مرکز پلیس +۱۰ ارسال می شود.

سردار هادیانفر با بیان اینکه پس از طی این مراحل پیامک به فرد مالک داده می شود،گفت: مالک مستقیما می تواند به پارکینگ مراجعه و وسیله نقلیه خود را تحویل گیرد.

او بیان کرد: ما به زودی خدمات ستاد‌های ترخیص را جمع آوری می کنیم و آن ظرفیت را به ظرفیت انتظامی در حوزه ترافیکی اضافه خواهیم کرد تا بتوانیم شرایطی را به وجود آوریم که مردم کمتر خسته شوند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: این موضوع به زودی در حوزه شبکه ملی اطلاعات جانمایی می شود و نیاز نیست که افراد به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند و این موضوع ادامه دار خواهد بود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.