به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی؛ معاون توسعه سازمانی با اعلام اینکه این شرکت درعمل به مسئولیت اجتماعی جزو اولین ها بوده است، گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا که اثرات منفی قابل توجهی دربخش درمان به دنبال داشت و همچنان نیز دارد، بنابر دستور مدیر عامل حمایت از مراکز بهداشتی و بیمارستانها به خصوص آنهای که از لحاظ اقتصادی وضعیت خوبی نداشتند در دستور کار قرار گرفت.
ابراهیم غلامی افزود: درگام اول برای تهیه ماسک، مواد ضد عفونی کننده و دیگر اقلام مورد نیاز مبلغ یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص یافت که با شناسایی مراکز درمانی نیازمند توسط معاونت توسعه سازمانی، بخشی از بودجه ترجیحا صرف خرید اقلام و بخشی هم به شکل نقدی کمک رسانی شد.
معاون توسعه سازمانی با تاکید بر اینکه بیمه تجارتنو اعتقاد دارد سهم خود را در مسئولیت اجتماعی به ویژه پیروی از منویات مقام معظم رهبری ایفا کند، اظهارداشت: درحال حاضر با تعطیلی تعداد زیادی از کسب و کارها، صاحبان این مشاغل در تامین حداقل های روزانه خانواده خود دچار مشکل شده اند.
وی اظهار داشت: رزمایش همدلی و کمک مومنانه فرصت خوبی است تا هموطنان به حد بضاعت از مشکلات هم گره گشایی کنند. در قالب این طرح ملی انسان دوستانه که به نوعی هوای همدیگر را داشتن است، بیمه تجارتنو۱۵۰۰ بسته حمایتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در میان خانواده های بی بضاعت و کم درآمد توزیع کرد.