2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آغاز مرحله جدید جمع آوری معتادان متجاهر
سردار رحیمی خبر داد:

آغاز مرحله جدید جمع آوری معتادان متجاهر

نبض تجارت : فرمانده نیروی انتظامی تهران از آغاز مرحله جدید جمع آوری معتادان متجاهر خبر داد و گفت: ۱۰ تا ۱۵ هزار معتاد متجاهر در پایتخت داریم.
به گزارش نبض تجارت ؛ سردار حسین رحیمی صبح امروز در طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر اظهار کرد: بعد از مدت‌ها پیگیری (حدود ۲ ماه) از امروز مرحله جدید جمع آوری معتادان متجاهر آغاز شد و بین ۱۰ تا ۱۵ هزار معتاد متجاهر در پایتخت داریم.

وی افزود: روزانه ۵۰۰ نفر جمع‌آوری می‌شود و تحویل مراکز داده می‌شود و دستورالعمل وزارت بهداشت برای غربالگری اینها انجام می‌شود.

رحیمی ادامه داد: معتادانی که در این طرح جمع‌آوری می‌شوند بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا یک سال در مراکز بازپروری نگهداری می‌شوند.

وی گفت: یک تیم ۲۰۰ نفره از پلیس مبارزه با مواد مخدر این کار را شروع کردند و پلیس پیشگیری و یگان امداد هم پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایتخت را کمک می‌کنند.

رحیمی ادامه داد: ما برای جمع‌آوری یکجای معتادان مشکلی نداریم ولی طبق پروتکل‌های بهداشتی روزانه تنها ۵۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری می‌شود.

سردار رحیمی در پاسخ به سوال ؛ مبنی بر اینکه آیا مراکزی برای خانم‌های معتاد متجاهر هم در نظر گرفته شده است، گفت: برای خانم‌ها مرکزی در نظر گرفته نشده و تنها معتادان متجاهر آقا جمع‌آوری می‌شوند.

وی در پایان گفت: در این طرح ۴ باند قاچاق مواد مخدر منهدم شد و بالغ بر یک و نیم تن انواع مواد مخدر کشف و یک باند منهدم شد.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.